... 39 dårå...

Å d känns jävligt OK, fan vi ska alla den vägen vandra. Hade en monster30årskris redan när jag fyllde 28. Men nu ser jag framemot 40, får väl börja planera nurå:). Hade en otroligt bra dag igår, trippade *HAHA* på tå hela dan me ett stort jävla fånflin övr hela nian, e nog d närmaste lyrisk jag nånsin kommer:). Redan när jag vaknade strax efter sex, ja kl 6, så kändes d att inget kan förstöra dan å så blev d. D va promenad på morron, sen vart jag nere på stan me Kristos. Vi satt på Priems en stund å käkade en go macka å tog en kopp java, som btw Kristos bjöd på dagen till ära :D, fänx man. Va sen på Kvantum å Jysk å spendera en obscene amount of money, näää men d kostar å ligga på topp. Väl hemma så poppades d å städades(?) å fördes liv å jag hade ju gott om tid. Å likförbannat så  GREPS jag av panik ca 20 över 4 fan dom kommer om en halvtimmeså då gick d undan :).

Så satt vi här å hade trevligt när Amir å Emelie väl behagade komma ;), men fint folk kommer alltid sent som bekant :). Å presenter fick jag :D:D:D:D... En tröja, ett packe snus,en lampa, en choklaask å 2 böcker som Emma i sitt vänliga sinne bett dom slå in i olika paket så jag fick fler presenter fnicc. Å ingen skugga på övriga gäster men d va jävligt kul å träffa Danne igen va ju ett tag sen nu, så d blev ju ett glatt gäng som satt här å "tramsade".

Hursomhelst så e d gutt å sväva lite å d gör man om man haft den turen att vara omgiven av såna människor, familjen kan man ju alltid lita på att dom finns där å stor tacksamhet för d. Men kompisar e man inte släkt me å dom kan man välja å d e skönt att man "valt" rätt, eller har blivit "vald"... äh whatever så e d skönt å alltid ha nån som kan bära en liten del av ens "börda" en liten stund å har man turen å ha fler så e d bara å kika uppåt å blinka lite diskret ;).

Torsdagen har inte bjudit på nåra större överraskningar. Vart på gymmet me Emma, låssades sova när hon ringde imorse så att hennes "onda" sida fick sitt :). Skulle åkt me Amir å Emma te käälmä, men min lille bubb dyker upp här så vill ju passa på å gosa lite me'n. Har varit i grillen å sovit. Fan va d e jobbigt när man somnar där, helt plötsligt slocknar d å blir kallt. I ett par sekunders ågren å panik trevar man ilsket efter täcket å då kommer man på att ahaaaa.... så d e bara å klä på sig å ut å frysa dom 15 sekunder d tar att gå hem.

Ja nu återstår bara resten av dan får väl se va som bjuds, kanske sitter jag vid datorn å snackar lite på msn som omväxling ;)... dagens höjdare e iallfal att alla foton, all musik och alla mina filmer på ext hårddisken e räddade *jubel*.
Nu ska jag ta en kopp java å mysa lite me simon å vill d sig riktigt illa så blire nog en promenad ikväll åxå...

Tack å tusen kramar till både släkt å vänner för presenter å för att ni kom å firade mig, å ni som inte va här tack för gratulationer å skönsång, hör fortfarande musiken i öronen... lr e d tinnitus! :D

vi hörs&störs

Kommentarer
Postat av: Alltid ETT år yngre!!

Jaha o TÅRTAN nämnde du inte ens. Som jag hade knåppat ihop. Hihihi

2009-03-05 @ 19:56:31
Postat av: Danne

Ta de lungt på fredag kväll och hälsa de andra .

Oj jo du föreste har du nån tårta kvar som du kunde undvara????

2009-03-05 @ 20:31:02
Postat av: Ari

Asch fan visste jag glömde nåt... men jag lovar att den va uppskattad, stående ovationer var d inte riktigt men jag tyckte mig skymta början till en våg ;) närå dom tyckte att den va delikat... finns bara en liten bit kvar å den ska jag unna mig ikväll me en kopp te :)

2009-03-05 @ 20:33:43
Postat av: Ari

Ja lugnt å lugnt, allt e relativt ;) men d blir no trevligt.... näää tyvärr har bara en liten bit kvar å den tänker jag vara ego me :)... men lsy fixar nog till en ny när vi blir sugna ;)

2009-03-05 @ 20:43:04
Postat av: Alltid ETT år yngre!!

HAHAHA de ni boys kostar om man vill ha mer tårta.

2009-03-05 @ 21:31:31
Postat av: Bigsis

Arska!

Du har ju för f-n en författarådra i dig!;D

Riktigt roligt att läsa, men fröken i mig vaknar till liv och det tog ett tag innan jag fattade dina förkortningar. Man börjar väl bli "gammal"!!!

Ha det gott! Kram

2009-03-06 @ 13:54:42
Postat av: Arska

Visst fan d, rena hittjkåkken:)... men språket ska va lite street juh :).. Gammal? jaa, ingen mening att förneka längre man e over the hill, men man kan ju fortfarande va lite street;)... had' gutt å kram/Bro

2009-03-06 @ 15:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0