...a kick in the balls...

Kan bara inte acceptera vissa saker. Idag small d ordentligt, å jag var inte riktigt beredd men jag var saklig och  lugn å förklarade precis hur jag känner. Å d finns ingen som helst chans att jag kommer att ändra mig. Jag vet vad folk tycker/kommer å tycka, men jag kan bara inte backa. Jag har vänt in å ut på mig själv för att saker å ting ska fungera men nu e d stopp. Jag kan inte ta beslut lr välja åt andra men jag kan besluta för mig själv. Å nu har jag tagit ett beslut som inte e öppet för diskussion, ja lr diskuteras kommer d nog att göra så jag får väl välja vem jag berättar för men mitt beslut e gjutet i betong å d vaktas av 3000 tungt beväpnade vakter. Beslutet innebär att jag kommer å plåga å piska mig själv många gånger lång tid framöver ja vi pratar år men om jag ändrar mig så kommer jag att HATA mig själv resten av mitt liv. Så nu blir d som jag säger å därmed BASTA!!!!! Folk får, å kommer att, tycka att jag e dumihuvet å d e jag säkert men d spelar ingen roll för i den här frågan e PRINCIPMANNEN back, omutlig å bestämd värre än nånsin, LIKE IT OR DON'T BUT I REALLY DON'T GIVE A FUCK!!!........... MY decision.........

Förstår att d jag skrivit inte säger så mycke för den oinvigde å d e meningen, för jag tänker inte gå in här på den aktuella situationen. Bara få ur mig lite frustration å få't på pränt.

Måste bara ut å gå nåra mil nu känns d som... måste ut å bränna krut för dagen har kommit me många dåliga nyheter :(..

vihörs&störs

Kommentarer
Postat av: Andrea

Vad har hänt?

2009-03-12 @ 15:08:10
Postat av: Ari

Som jag skrev i bloggen. Jag tar inte upp d här. Kram

2009-03-12 @ 16:09:12
Postat av: tina

friends are 4-ever...kramen//tina

2009-03-12 @ 22:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0