...att d ska va så svårt...

Blir så jävla trött på mig själv ibland. Att man går i fällan trots att man ser den en mil innan man kommer fram. Jag vet att rävsaxen kommer å slå igen men ändå så ska jag trampa i den. Men men d e av bakslagen vi lär oss, så d e bara å bryta ihop å komma igen. Skrev inatt i ett ursinne vilket inte e bra, d e bra å va uppvarvad men vid en viss gräns så ska man nog inte göra nått annat än å ge sig ut i skogen å vråla, inte umgås me folk å definitivt inte blogga. Men som vanligt efteråt blir man klok. Ja nu e d som d e...

Fick mig en uppläxning idag av en vän :).. inte för att hon egentligen sa nåt som jag inte redan hade skällt på mig själv för men d imponerar på mig att d finns människor som har en sån stark civilkurage. Finns inte många såna å jag har "lyckan" att ha nåra stycken av dom "runt mig". Å säga till en annan människa att vissa saker inte e ok e svårt å inte alla klarar av d. D e lätt å säga att man e si lr så men att i handling visa att man faktiskt e d, å d gläder mig när d faktiskt bevisas att folk faktiskt står för d dom säger, u make me smile;).

Över till annat...
Igår vart d en kväll me båjjsen, å d va jävligt trevligt (deladpott *hajfajv*;)). D va lite käk å lite pils å en massa garv. På kvällen va d 29an som gällde. Hongkong å Pubis :) å jag traskade ner, men jag måste säga att d e inget kul ställe för att inte säga rent tragiskt, men d va kul å sitta å snacka å kika på folk. Men som ett ställe att gå ut på e d inte vidare kul, men man bor i en håla så antingen går man på 29an lr så går man till Oliver å hur kul e d å sitta på en alkispub å glo på exakt samma människor som suttit där sen man va 18. Så d funkar 1 gång om året.

Nu har jag stiltje i skallen så jag måste röra på mig... dyker nog ner nåt mer idag men man vet aldrig... nähä nu vankas d promenad

vi hörs&störs


PS: om DU läser detta, så ber jag om ursäkt för påhoppen, ändrar inte mina åsikter men behåller dom för mig själv, ha ett bra liv...

Kommentarer
Postat av: mike

Nice mannen.. Detta var bättre. Gutt med hajfajv.. FNICC som du säger. asg...........asg

2009-03-07 @ 16:34:47
Postat av: Bigsis

vad mycket livet lär oss, hela tiden......

2009-03-07 @ 16:42:25
Postat av: Ari

ja d e konstigt vilka vändningar livet tar:D... säjer ba en sak: -hajfajv

2009-03-07 @ 22:05:47
Postat av: tina

Hamendu dummer.... Det där var lite roligare å läsa. Krampårej! //tina

2009-03-08 @ 12:31:12
Postat av: Alltid ETT år yngre!!

Hjälp d e nån liten gubbe som tagit över min brors kropp.

2009-03-09 @ 08:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0