...dags då...

Om d nu blir nåt av d här. Har läst en del bloggar å funderat på om jag inte ska ha en egen, å nu e jag där :)... va d nu leder till... E ju kul å läsa en del bloggar så d kanske e lika kul å skriva, har ju en hel del å skriva om d ska gudarna veta men vad om och när jag skriver vad får vi väl se. Kan väl iallafall inse att d e beroende på att jag hade en ganska stor kris för ett tag sen, kanske tar jag upp d här nångång kanske inte, den som lever får se ;).

Jag mår ganska bra idag, ja eller efter omständigheterna oförskämt bra, kanske tom bättre än jag förtjänar, vet inte, men vad jag vet är att jag har, naturligtvis min familj att tacka för d men dom måste ju :), (tror nog att d tom finns nån lag som säger att familjen måste bry sig), några få polare (gamla, halvgamla å ganska nya (unga))att tacka för att jag mår som jag gör idag. Tror att dom vet å känner sig träffade, kanske nämner jag dom nån gång, men just nu så låter jag anonymiteten tala.

Jag förlorade nån som jag aldrig trodde jag skulle klara mig utan. Ja nu e d inte så drastiskt som d låter, vi separerade, men d tog ner mig på knä ganska så ordentligt. Jag blev av med jobbet i samma veva, företaget las ner (tänker inte nämna vid namn för vill dom ha min reklam så får dom betala mycke för d) å d va lixom bägaren som fick droppen att rinna över.

Så! Jag befinner mig lite "mitt i livet" just nu, jag har ett ganska bra "hum" om vad jag vill men inte i vilken ordning eller när jag vill ha d, men jag vill ha d. Ja ett liv alltså. Just nu sitter jag i en etta på 29 kvadrat å dricker te å lyssnar på Simon&Garfunkel å "fösöker blogga" mitt i natten. Å d e inget "liv", men d e en jävligt bra start :D. Bara å hoppas att fortsättningen blir briljant å lysande, ja drömma får man :).

Kronologik i all ära men jag får nog hålla mig till att haspla ur mig d som lägger sig längst fram på tungan. Kanke kan jag bena ut när å hur saker å ting skedde, men just nu e d ett enda stort myrbo i huvet å d känns ganska skönt att inte "tjata sönder" sina vänner, ja jag vet att thats what friends are for, men ibland e d enklare å bara mumla ur sig en massa grejer. Å d e precis d jag gör nu, för jag har ingen aning om d jag skrivit ner makes any sense at all för en ev läsare men för mig gör d d.

Ja nu har jag börjat dravla å d får nog räcka för idag för nu ska jag lägga ikull min trötta gamla lekamen. Ny dag imorrn å Emma (som e en kompis) "stör" väl mig i vanlig ordning genom att skicka ett mess på msn följt av en irriterande vibb :D för d vankas morgonpromenad i (ganska) vanlig ordning...

vi hörs&störs

Kommentarer
Postat av: Alltid ETT år yngre!!

Kul att bli nämnd utan namn. Hihi. D e finns inga måsten om sånt. Med männsklighet. Vi gjorde vad du skulle gjort för oss. Kram

2009-03-03 @ 15:34:10
Postat av: Ari

hehe... ja vi börjar så, du kommer nog åxå på print har jag en känsla :) kram påre lsy

2009-03-03 @ 20:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0