... en stor pojke...

Ja d e ju idag :D...kan inte ens minnas senast jag mådde så här på min födelsedag :D. Att jag faktiskt e lite exited, d e lite kul å fylla år. Å chockas ni som känner mig "skitväl" : -Jag ska ha kalas idag. That's the first :). E d så här d e när livet faktiskt leker? Om d e d så fajn baj mi, kan leva med filingen:). Känns lite som man legat i koma i 20 år å vaknat å när jag slår upp ögonen så står folk faktiskt där å väntar;).

Ibland så blir man blindsided av saker *SMACK* så sitter ett bollträ i bakhuvet man har ingen aning varför å vad man gjort för ont men tydligen så ska man ha ont å må pyton.... MEN nästa blindside som lika obedövat dyker på en *SMACK* så står man där med en varm kram, ett vänligt ord, nån som faktiskt bryr å en varm känsla i kroppen, ja den e lika oförväntad men inte oförtjänad, Ja den känslan gör nästan mer ont fast den "smärtan" lever man med mer än gärna med ;). Nu vet som ett faktum att d faktiskt finns individer där ute som inte alls unnar mig å må så här bra, inte många (hoppas jag :)) men dom finns där, till dom kan bara säga en sak: -D skiter jag i lol....can't touch this nananananannannana :D...

Nä kan inte få ner mer fast d finns en jävla massa, idag e d bara happy thoughts...

"I feel like Santa Claus on Christmas, on speed, at Disneyland getting laid"

nähä Emma väntar like a kid in a candystore på att vi ska gå ut en sväng ;)... så nähä, nu vankas d promenad...

vi hörs&störs

Kommentarer
Postat av: Jessica

GRATTIS på fördelsedagen!!! hoppas du har de bra. Massa hälsningar från familjen i B-måla. :)

2009-03-04 @ 11:44:47
Postat av: Alltid ETT år yngre!!

Nu jä.....ar pratar han om TOMTEN oxå.Grattis på dagen!!

2009-03-04 @ 14:21:16
Postat av: Ari

Tackar till B-måla, här e d bara bra. Hoppas d e bra me dig:)



TOMTEN... har såna på loftet :D

2009-03-04 @ 21:03:10
Postat av: Jessica

här e de bara bra. Har jobbat i natt som du vet, så nu ska jag gå och lägga mig :). Hopppas du hade en trevlig födelsedag. Ha de bra!!!

2009-03-05 @ 09:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0