...inte för att d gör nåt...

Har hänt saker senaste dagarna. Börjar faktiskt sakna... en viss...fan ska man säga... samvaro. Inte nån sexuell historia, ja d händer väl att man saknar;), utan att faktiskt å va 2. Å bara sitta i soffan å titta på tv med nån lr ha nån att käka lite middag me, d hade vart gutt. Den känslan smyger sig på lite ibland å sen e den borta igen å jag vill inte ha den. Jag gillar att vara asexuell å själv just nu. Å umgås med mina vänner å inte behöva ta hänsyn till en spec människa. Jag har ett ego att ombesörja. Ja nu e d ju så att visst finns små varma känslor i kroppen för nån, å d e inte helt oangenämt, men d e filings som jag gillar eftersom d e på en nivå där ingen blir störd lr sårad av d utan jag kan bara gå omkring å småmysa. För d e faktiskt en otrolig känsla att ha en liten crush utan att d tar över, å jag har inga förhoppningar eller förväntningar för jag vet inte riktigt åt vilket håll jag ska gå. Så for now så lullar jag mest runt i min lilla värld å småmyser lite å e d så jag behöver sällskap så har jag ett par bra polare som jag kan snacka bort en stund me å thats all I need right now.

Jobb kanske man skulle se sig om, naaahhh. Ingen panik, hinner nog jobba så d står mig upp i halsen, man e ju en ung lue än;). Men jag känner ingen stress överhuvudtaget utan trivs ganska bra med min situation å gå ut på långpromenader å sitta å fika å gymma me Emma. Ja vi får väl se vassomhänder, inga stora planer görs upp i onödan.

Har fått kontakt med en gammal bekanskap på nätet igen som jag inte har pratat me på ca 8 år. Vi pratade mycke på ICQ då d begav sig. Hon e amerikanska å bor utanför en stad som heter Charlotte i SC, skitkul ska jag tala om, but the prob is that she only speaks english so I suppose I have to blogg in english, naaaahhh, sry W I dont see that happening any time soon;). Fast ja nåt inlägg kanske kunde va kul å skriva, ja jag vet inte, den som lever får se.

Ja nu känns d som jag har tömt mig tillräckligt för idag, å nu ska jag ut å tömma kroppen på den sista gnuttan energi. Tar Malla å Kristos å ger mig av för nu vankas d återigen promenad....

vi hörs&störs

Kommentarer
Postat av: You know ;)

Jag saknar också lite ju... Call me and I'll be there. Hihi

2009-03-08 @ 00:34:37
Postat av: Ari

might just take u up on that offer ;)

2009-03-08 @ 00:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0