...its always sunny in nybban...

Så har man vart iväg i käälmä men lillmannen, op gick bra men han va som ett litet parkfyllo flera timmar efteråt han vinglade å babblade å va lite eggresiv. Pappas pojk ;). Suttit å fikat å snackat me Tess ett par timmar, har varit hur najs som helst känns som om vi kan umgås helt normalt vilket jag finner väldigt trevligt :). Å nej, Emma å Tina nej! D e bara gutt å kunna träffa Simon helt otvunget i veckorna åxå.

Annars e d en go solig dag, har varit ute å spatserat me Emma å Ozzman i d vackra vädret ja ingen motionsrunda utna mer en socialkommautanfördörrenstrapats:D. Å nu e d tvättstugan som gäller. Hade bokat den kl 16. Gick ner 10 över å då hade fortfarande den förra inte varit å tagit sin lump så jag försökte ta mig in me våld men utan framgång så d va bara te å traska upp till vv få dom fick låsa upp. Retar gallfeber på mig att folk inte kan respektera tiderna, ja jag e grinig gammal gubbjävel men d e en allmän jävla inrättning, å då respekterar man reglerna lr så köper man en egen tvättmaskin å tvättar hemma! BASTA!

Saknar å ha tvättstuga i lägenheten, va ju så jävla smidigt å nu ska mna boka å tramsa. Å inte finns d torkrum så man får tumla allt lr så får man hänga upp allt i lägenheten å d e nåt jag hatar. Blöta kläder överjävlaallt, känns fan som å bo i ett växthus å så ser d  ut som ett jävla tattarläger. Nää då tumlar jag hellre sönder mina kläder å köper nya för i mitt hus hängs fan inga blöta kläder nån annanstans än i badrummet. Änd åff disskatjön!

Nähä nu e d dags å leva vidare på min gata i stan. För trot lr ej men d vankas nog fan en promenix ;)

vihörs&störs

Kommentarer
Postat av: Alltid ETT år yngre!!

O tror du att solen kom fram när jag gick in på Kährs helvetet?

2009-03-09 @ 19:33:47
Postat av: Ari

fnicc

2009-03-09 @ 19:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0