...sometimes...

Ibland går saker å ting sin egen väg du kan inte påverka d bara stå brevi å titta på å låta d hända. Ibland e d skönt men ibland vill man ta tag i d å hindra d på nåt vis men man står maktlös. Å jag hatar den där maktlösheten, att inte kunna styra å ställa själv dit man vill. Har en sån dag idag. Känner mig lite maktlös å jag kan inget göra åt d. Visst d e en risk man får ta när man släpper människor in på livet lr man chansar på nåt å sen bär d inte. Inte avskräcker d mig å fortsätta på den inslagna vägen men d känns ändå konstigt att inte ha kontrollen, men vafan man kan inte kontrollera allt;). Positivt tänkande! BRA ARI! 'klappar mig själv på axeln* :). Å d e klart, jag har haft en längre period då jag har svävat så när man landar å allt inte riktigt stämmer e d väl inte så konstigt att d kan kännas olustigt. Jaja inte gråta över spilld mjölk.

Frågan e bara vart jag ska gå. Står i en korsning nu å har inte en susning om fortsatt kurs, e väl skönt på sätt å vis men en dag när bitarna inte riktigt passar så hade d varit skönt å veta åtminstone ett väderstreck. Saknar egentligen inget men ändå nåt å d gör mig galen att jag inte vet, att jag hade låtsats å inte berättat för andra hade vart en sak men att jag inte ens kan för mig själv berätta känns jobbigt för nånstans vet jag nog men kan inte sätta fingret på't.


Sådärja... En promenad å lite Mike å lite Tina ställer saker i sina rätta perspektiv :). E jävligt skönt å kunna prata me folk utan å känna att man blottar sig för mycke, varför har jag inte provat detta förrut...hmm... jo jag vet ju, å d eju så att om man befinner sig i ett skede av oro för saker så vill man inte blotta mer för då rämnar ju hela fasaden till slut. Men min fasad eborta sen ett tag tillbaka å jag har inga planer på att bygga upp nåt sånt igen för jag trivs med å kunna va öppen med sakr å ting å slippa tänka på hur mycke info jag egentligen ska ge ut.

So back in businness. Im thankful for new and old friends, and Im very happy 'bout new old friends;). Things happens for a reason and I know theres no point in kicking my ass about it, but I do... just alittle bit. But the choices we make can open up for a better way in the future, sure it's never fun to have lost alot of years but hte years to come maybe greater cuz of that. So lets see where this trail leads, no strings attached ;).

För så e d just nu, framtiden ser ljus ut men den e väldigt dimmig så d e svårt att ens ana vad som kommer men positiva event finns på tapeten å d e bara å se fram emot d.

För d e klart att man e som ett barn på julafton när d hägrar LiveF1 i Ungern i slutet på juli, 2 galningar som ska sitta på en buss i över ett dygn enkel resa för att se Kung Kimi dominera tarmacen på Hungaroring ;). D kommer att bli ett event för 3itopplistan för livet :) lr va säger du Mike?!!!

Hä, nu har jag ett liv å leva å mat som ska ätas å java som ska drickas;) (å disk som ska diskas *snyft*)... å spelar man oddsen så vankas d nog promenad framåt aftonen igen...

Tack för hansaringarna f'resten ;)

vi hörs&störs

Kommentarer
Postat av: Mike

ÅÅÅÅååå man bara väntar och väntar på positiva besked från chefen...

Och vad det gäller disken så vet du vart den kan ta vägen om du har lust...:) Eller justD du gillar ju att diska:).....asg..

2009-03-08 @ 18:19:54
Postat av: Ari

Vem gör inte d tror du ;)...btw e d lite tramsigt me diskmaskin, e lixom ingen sport;)

2009-03-08 @ 18:55:46
Postat av: tina

tvätta du istället knasjöns....diska kan du göra när du e gammal...eller ja just d...du e ju gammal ; )

2009-03-08 @ 21:33:22
Postat av: Mike

hahaha...:)

2009-03-08 @ 22:03:03
Postat av: Ari

Tina: Gammal å luktar illa? hmm... e lika bra å tvätta sig då;), hmm vilket år va du född sa du;)

Mike: Diska för hand e macho ;)

2009-03-08 @ 23:53:47
Postat av: Alltid ETT år yngre!!

Sådär ja de känns nästan som du e 2 år äldre nu. Du e 39 o jag bara 37. Hihihi

2009-03-09 @ 08:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0