...va e d då...

Har en olustig känsla i kroppen, ingen aning va d e men d gnager i mig lr ja har väl vissa aningar men kan inte sätta fingret på't. D e som om nåt stör mig. Senaste tiden har en del saker börjat störa mig å jag finner d lite iriiterande för d e saker som jag varken kan lr vill ändra på lr göra nåt åt överhuvet taget. Så varför retar d mig? Antagligen för att jag e van å ha saker å ting under kontroll men senaste tiden inte har nån lust att ägna mig åt saker jag inte finner viktiga nog lr vet att jag ändå inte kan påverka. Fan e så jävla rastlös i både kroppen å själen. Måste luska ut vad som smyger runt dolt i d undermedvetna. VILL VETA! VILL LÖSA! VILL GLÖMMA! VILL MOVA ON!. Ja lösningen dyker väl upp när man minst anar, ingen mening å jaga tankar, "dom svischar förbi så fort att man inte hinner greppa dom förrän nästan tanke far förbi";).Fan va jag babblar ;). Nåväl d löser sig sa kärringen när hon sket i slasken.

Häromdan skrev jag att jag va dejtingsugen å d va jag som fan, men idag känns d som om jag vill va singel restan av mitt liv. Ja en liten melankolisk känsla i kroppen å huvet men på ett bra vis. Skönt å bara va utan tvång å åtaganden. Ska nog bara åka runt å våldgästa folk ida d känns rätt :D. Lite java här å lite lut där;).

Ska damma av jonnen tror jag, den stackarn har stått ensam i källarn länge nog till förmån för apostlahästarna ;). E bara så sugen på att ut å gubbcykla helt planlöst å se om alla vägar bär till Rom lr fyndhyllan haha. 

Nää bara stoppa nåt i magen å ge sig ut på turné me jonnen å hoppas att tankarna sorteras å poletterna trillar ner så man kan få lite själaro...

Dyker nog upp igen underkvällen å uppdaterar :D...

vihörs&störs

PS. Tankar å kommentarer tas tacksamt emot ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0