...korkad som få...

Japp, thats me. Riktigt jävla rökt ibland, ser fan inte en bra grej när den står framför ögonen på mig. Å inte fattar jag tydligen heller vad som inte e bra, trots alla varningar å varnignsklockor som dånar som helgmålsringning i notre dame så fattar jag inte. Men en del människor har kanske en sån inverkan på andra, ja jag vet inte. E bara bryta ihop å gå vidare men en sak e säker den fällan går jag fan inte i igen. E jävligt bitter just nu men samtidigt e d jävligt gutt när människor bekänner färg å verkligen visar vad dom går för då känns d inte som nån förlust utan bara ganska skönt å slippa skiten. Hoppas bara för min egen skull att jag inte förstört nåt som kunde blitt riktigt bra men d får tiden visa. Väldigt kryptiskt skrivet jag vet men d e skrivet för mig själv för att jag ska minnas den här skitjobbiga känslan jag sitter inne me nu.

Har varit lite frånvarande sista tiden å d har blivit dåligt uppdaterat här, å d beror på att jag har träffat en trevlig tjej så jag har varit lite upptagen å disträ. Blir många bollar som ska hållas i luften samtidigt å då blir gärna nåt lidande men hoppas jag kan ta tag i bloggandet å mina nya internetpolare som har fått stå lite åt sidan ett litet tag.

Nu försvann nästan allt jag har skrivit å jag orkar inte börja om. Så nu ska jag ta en java å sätta mig å glo så får jag göra ett nytt försök imorrn ;)

vihörs&störs

Kommentarer
Postat av: Pia

Skönt att du e tillbaka!!! Vi e många som har saknat att få läsa dina inlägg!:D

2009-04-27 @ 18:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0