...onsda...

Jaha, ännu en onsdag. Vart ju af imorse. Snackade mö om assistentjobb å sånt, ska kolla in d kan ju va nåt. Va ju tydligen enkelt å få praktik å sånt om inte annat å d kan ju va nåt å prova på.

Å som vanligt en onsdag så vart d ju fika kl 11, återigen hos Amiren. Fan Emmelie du e grym på å baka. Tror fan hon har ett gott öga till en annan för d stod ju kokos å paj på menyn igen ;), suvegott vart d. Som vanligt så e ju nivån som den e ;) på våra små gettogethers men som vanligt vart d ju kul. Saknade sulan lite, han har ballat ur lite. Äh ska dra hem te'n å ta han i kragen.

Svartbäcksmålamilen stod åxå på schemat ida, fick me mig Kristos, Amir å Emmelie. Ja d vart 3 små anfådda små lok som tuffade på i tempot;) haha. Skönt väder ida lite dugg å molnigt men skönt å traska i, hoppas man får me dom fler gånger e ju kul å traska me sällskap ibland.

Nähä nu e d dags å umgås me Kristos som sitter här å e uttråkad för att jag skriver å för den delen kan jag ju bli av me akassan åxå så nu skiter jag i d här... ha en riktigt najs påsk allez....

vihörs&störs

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Självklart blir det kokos om du kommer på besök :) PS. Har värsta köttsår-skoskav på båda fötterna så imorgon blir det bara vila... men det var väldigt trevligt med en ordentlig promenad!

2009-04-08 @ 20:54:20
Postat av: Alltid ETT år yngre!!

Jaha inte skryter du om mig när jag har bakat!!!Hihihi

2009-04-08 @ 21:21:32
Postat av: Jess

Tss... Mig vill du aldrig gå med längre =P

2009-04-08 @ 22:31:20
URL: http://surrounded.blogg.se/
Postat av: Ari

Men lilla jess... imorrn tar vi en tur :)

2009-04-08 @ 22:55:29
Postat av: Andréa

Och mig vill du aldrig gå med heller!

2009-04-09 @ 00:52:29
Postat av: Jess

Haha! Alla vill ha en bit av Ari! =)

2009-04-09 @ 07:31:32
URL: http://surrounded.blogg.se/
Postat av: Syster Yster

Ja den lilla god biten!!! Hihihii

2009-04-09 @ 08:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0