...stillestånd...

Hade tänkt å blogga om tjej/killkompisar ida men känns som ämnet e lite för stort för mitt huve ida. Så d får bli en annan da. Idag e d lördag å vi har ett strålande väder 17+ i skuggan å inte ens ett litet stratosmoln på himlen :D, så luman bränner helt allena från en klarblå himmel. (fan va poetiskt)

Har blivit dåligt me bloggandet ett par dar nu å jag får väl skylla på d fina vädret:). Inte så kul å sitta inne å glo när d nästan e sommartemp ute.

Satt hos Kristos igår. Jag Kristos å Hongkong satt på balkongen å drog några (?) kalla. Senare på kvällen dök d upp ett par andra lirare å kolla på hockeyn. Vart ju jädrans najs men sen skulle d ju naturligtvis ner till sixtinajnarn(hahahahahaha), som hongkong så elegant kallade stället. Å som vanligt sitter man här me betongångest för d e ett tragiskt ställe, ja så varför går jag dit då. hmm... får fundera på d. Trevligt vart d iallafall trots att man ragla (?) hemmåt vid 2 snåret bra blaskig. Inte mö till baksmälla men man e lite trött i ögat.

Nu e d tvättstugan som hägrar å naturligtvis så måste jag ut på en promenad åxå. Å ikväll vankas d dambesök om d vill sig väl ;)... ja d löser sig me skridskor bara d blir is...

vihörs&störs


Kommentarer
Postat av: Mike

Du e då trötter... hoppas att vi har lite flyt imån.

2009-04-04 @ 13:44:59
Postat av: Jess

Hade du inte en anledning? =P

2009-04-04 @ 14:32:56
URL: http://surrounded.blogg.se/
Postat av: Alltid ETT år yngre!!

Så d var ikväll du bjöd på fika lr??? hihihihi

2009-04-04 @ 16:44:08
Postat av: Ari

Nope... ikväll e d andra bullar som gäller ;)....

2009-04-04 @ 21:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0