...morgonstund...

Ja då vart jag här då :). har varit lite kass me bloggandet, men jag skyller på vädret ;).Har ju vart helt otroligt väder i snart 2 veckor å då e d ju inte så kul å sitta inne. Men mycke vatten har flutit under broarna sen sist.

Hade Simon här tors-sön, kul som ***. Ja d finns tillfällen d känns annorlunda;). Vaknade i söndags på morronen å ser att Simon varit uppe redan tidigare. Han va så söt där han låg bredvid mig å kramade en banan han varit å hämtat uppe på micron. Ler stilla för mig själv å stiger upp å spanar in golvet vid soffan. Ser nästan ut som en spya å jag undrar om lille mannen varit sjuk å tycker lite synd om honom men sen kollar jag soffan å ser att han har varit i kylen å hämtat yoggi. Ja han vart väl hungrig stackarn, men istället för att äta upp yoggin så e den smetad över hela soffan å så har han försökt dölja sitt brott... -MED MINA SOFFKUDDAR!!!!!!!!!!!!! F*********e lue! Ja farsan baloo vart inte glad. Han sitter i soffan å kramar bananen utan en min å bara tittar oberörd på när jag skäller på honom. När han tycker att jag skällt färdigt så sträcker han fram bananen å tittar på mig å säger -Jag vill ha ban (ja han säger ban inte banan), å jag e ju fortfarande lite grinig så jag tar den å säger att d blir faninga baner här å då kommer krokodiltårarna, å strax efter d får pappsen dåligt samvete. Så d e bara å skala ban å trösta lite å börja städa å röja lite.


Ja sen vart d ju promenad i "sommarvärmen" å d vart hur skönt som helst å satt hos Emma&Mike en stund sen. Sen vart d dags å gå hem å käka så jag tänker köttsoppa å ostmackor för d gillar Simon me, sagt å gjort. Vi sätter oss å käkar å jag rullar på "begäran" (läs lessna valpögon;)) på Shrek å själv tänker jag att jag kikar ett avsnitt av Las Vegas. Ja vi sitter där å käkar å jag zoomar väl ut lite för plötsligt som fan ser jag att hans tallrik e tom å d ligger köttsoppa över hela fotpallen å mattan *AAAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHHHH!* å tänker nästan börja tokskälla på han men ser att han redan vet sitt misstag, å då e d ju knappt nå lönt... d e bara börja torka upp, byta kläder på han å fixa mer käk *SUCK*. Ibland trampar han på nerven men när allt kommer till kritan så e han den goaste lille killen i världen :D. Å d sista han säger när jag hjälpt dom ut i bilen å han sitter i sin lilla stol å vinkar - Hejdå pappa, tyns en annan dag :D. hihi tyns...

På kvällen vart d grabbkväll hos Mike å d blev poker för hela slanten, hmm... säger väl inte mer än att d va trevligt som fan, men lira poker me folk som normalt inte lirar... nja... kan vart sista gången;).

Igår vart d å ta tag i träningen igen. Vart på gymmet, vart promenad å så vart d en långtur med bladen. Så jävla gutt men fy faan va jobbigt, ja å blejda menar jag.

Satt hos Emma en sväng på dan efter gymmet å tog en fika, å sen skulle jag ner å kolla soltid å därnere tänkte jag att fan ja e ändå här så jag la mig 20min. När jag kom ut så stod Emma å Kristos utanför mitt å bablade. Kristos skulle iväg men Emma å jag satte oss i varsin brasse utanför min balkong å tog en glass. D e helt otroligt va vi e duktiga på å fika å slacka;), men så e d när man har ett intresse haha.

Mådde helskumt igårkväll. Hade sån lustig verklighetsuppfattning, vet fan inte va d va. Men nu e jag tillbaka i den riktiga världen där blommorna sjunger å ler, å alla tecknade fåglar e tebax;).

Nä nu har jag inte tid å sitta här längre, tvätten kallar å sen ska jag fan ut på en monsterwalk med stavar, å Maiden på högsta rakt in i hörselgången... ajöken

vihörs&störs


Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Sådär ja, Nu kan jag köra till Stockholm när jag läst bloggen. Du kanske ska tvätta mattan iaf hos oss??? Hihihihi

2009-04-15 @ 10:20:42
Postat av: Mike

Kan det inte vara så att jag vanade dig angående pokern....? Till och med innan första handen..

Men som sagt kul vart de.

2009-04-15 @ 11:04:31
Postat av: Pia

HE's back!!!

2009-04-15 @ 11:18:44
Postat av: Ari

the man behind the mask, and he's out of control ;)

2009-04-15 @ 16:28:40
Postat av: tina

Hamense... hoppas du ha d gott i sola då! vinkevink å en BAUTAKRAM//tina

2009-04-15 @ 17:56:08
Postat av: Emma

Jaaa asså mina intressen är att( tuggar tuggummi med öppen mun slafsandes), att jaa fika och att ( snurrar en hårslinga runt fingret) njaa festa är ju hur kul som helst.Jaa det är mina intressen, vad gillar du att göra då?( glömde jag säga att jag pratar med en snofsig dialekt?)

2009-04-15 @ 17:56:38
URL: http://ems86.blogg.se/
Postat av: Syster Yster

Nu kan du fortsätta lilla syster e hemma!!!

2009-04-17 @ 12:37:08
Postat av: Ari

;)

2009-04-17 @ 13:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0