...nerförsbacke ;)...

Ja då verkar d va klart me lägenhet så d blir la flytt vilken dag som helst. Å inte bara d, har ju varit i kontakt me barnomsorgen, högsta hönset där har ju fixat så att Simon kan gå kvar på sitt dagis så nu flyttar han snart hem till mig FNICC. Å som grädde på moset så drog jag hem en entrébiljett till kvällens 500hold'em på SS. Theres no stopping this roll ;). Jaja jag vet efter sol kommer regn men nu ska jag bara gotta mig lite i all positivitet som universum verkar ha lite överskott av, för landar den på mig verkar d finnas mö av d. Jaja får väl hoppas att saker å ting löser sig till d bästa.

Lite av smolket e ju att lägenheten jag ska flytta in i måste nästan totalrenoveras å även om d e kul så för d ju mig sig en kostnad men fan den kostar ju nästan gratis så WTH, vilket jävla ilandsproblem va;). D e mö gnäll i Sarons tempellundar.

Nu ska jag ta tag i mitt lilla liv här å börja plocka bland mina skatter å värdesaker *HAHAHA*, ja fan den enes död den andres bröd, man få'nte va knusslig.

Till helgen e en liten reseskildring från Ungern planerad så håll korpgluggarna öppna framåt.... 'ntil then... 'jöken ;)

over&out

Kommentarer
Postat av: Jessica

Yey! Grattis till dig =)

2009-08-14 @ 19:48:10
Postat av: Sari

Nice =)

2009-08-15 @ 18:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0