...pust...

Sådär ja. Nu e flytten i d närmaste klar, lite småpul å städning av gamla lyan. Vilket jävla slit d har vart, å vilket jävla svin som har huserat här innan. Kan garantera att ingen har sett maken till svinstia. Stället såg ut som ett jävla katastrofområde å stank som en jävla septitank *URK*. Å till råga på allt så va fanskapet kock, ja d va en jävla tur att man aldrig åt på hans krog, vetifan om man hade velat leva me den vetskapen. Nä, käppjaga fanskapet till världens ände å knuffa honom över kanten. ÄCKEL!

Nåväl, detta om detta. E iallfall klart nu. Har gjort om 3 rum, + att jag vart tvungen å lägga in ett tillfälligt golv i badrummet, d blev en ljusgrå bergoplatta, snyggt blev d å fräsch framför allt ;). Blir nog en ansiktslyftning av dom 2 återstående rummen här framöver men just nu har farfarkroppen fått nog av renoverande så d får ge sig...

Nu ska d beges till ÖB å köpas en liten påse spik så jag kan knacka dit dom sista kvartslisterna å sen ska jag bara bo som fan, d blir ett illsittande å oande å aande hela helgen haha. Kika gärna in på en java ;)...

over&out

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag missunnar honom det haha..Han ser ut som en mopperaggare med snus o sitt långa vildvuxna hår=) Du får gärna titta bort hit med, idag är det så fint väder o tokskönt att sitta ute.

2009-08-27 @ 11:56:04
URL: http://ems86.blogg.se/
Postat av: Ari

Ja han ser ju ut som Mick-E den 4e pistvakten men inte missunnar jag honom d iallfall LOL... hade funderingar på å titta bort men tänkte på di små, så jag inte smittar dom me mul&klövsjukan lr nåt annat läskigt ;)

2009-08-27 @ 16:34:24
Postat av: Mike

gott e de ;)

2009-09-01 @ 15:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0