...the grinch is back...

Jahaja... Vart ett tag sen man plita ner nåt här å nu e d jul igen. D e konstigt, i 11 månader så stålsätter jag mig för att fira jul å va trevlig å tycka d e kul. Men varje år får dr Jekyll ge sig för mr Grinch bryter fram. *RADERA RADERA RADERA*. Ett långt inlägg om jul fick stryka på foten där, tänkte att jag ska inte förstöra för alla som ändå har oflytet att läsa min blogg ;). GOD JUL!

Roligare grejer. Har ju fått en lärlingsplats på en VVSfirma. Känns inte helt uselt :). Har ju varit ett konstogt år d senaste men nu verkar saker å ting falla på plats, med arbete å därmed ekonomi, livet på d personliga planet å livsglädjen överhuvettaget befinner sig mil över den nivån den har befunnit sig dom sista åren. Visst finns d lite smolk i bägaren men d e bara å göra d bästa av sitsen man e i å gå vidare. För kika över axeln å tänka på sånt som vart e fullständigt meningslöst, fnissar lite för mig själv då jag vet fakta att d finns folk som inte släppt saker å ting... ja d e ditt magsår ;). Gojulpådigme ;).

Grymt fint vinterväder idag:). Trots min lite aviga läggning till julen så älskar jag vintern. D e så gutt när snön ligger å gnistrar överallt i vintersolen å d krasar gott under pjucken när man e ute på hajk *lite diabetesvarning där*.

Konstigt. D e länge sen jag skrev å ändå har jag inte så mö å plita ner, kan ha me min griniga ådra å göra. D e ju lättare å få nåt på pränt när d e nåt som skaver, får väl va nöjd att man inte har så mö å gnälla om då. Får väl säcka här då å önskar alla (kanske inte riktigt alla, känner man sig träffad så ;)) en riktigt

God och Trevlig Jul

tiofyrarogerut

Kommentarer
Postat av: Emma

Lite glad i julen låter du allt din gamle grå=) Ses ikväll,glöm inte köpa lott hihi

2009-12-23 @ 14:23:24
URL: http://ems86.blogg.se/
Postat av: Ari

Glömde d men ska ner till butiken å inhandla en omedelbums :)

2009-12-23 @ 15:10:11
URL: http://arinittonhundrasjuttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0