...rättslös...

Så nu har kommunen gått in å godkänt flytten på Simon till flygsfors dagis. Hur kan dom göra d? Vi har delad vårdnad om grabben men jag e inte ens tillfrågad. Hur ska han nu kunna bo hos mig varannan vecka? Inget dagis när han e hos mig? Nä d e bara så att som pappa e man fullständigt rättslös i d här här ryggradslösa matriarkatstyrda jävla landet. Undrar vad som hänt om jag hade tagit grabben å bara dragit? Undrar om kommunen hade tagit mitt parti å bara accepterat mina nycker å ideer. Hade jag kommit undan med ett sånt egobeteende? Nä knappast, jag hade nog suttit i den sitsen som jag sitter just nu. Å hur stor e risken att jag skulle vinna en vårdnadstvist nu när kommunen lägger sig i. Men d kanske räcker me att gå ner där å dra några väl valda lögner så får man precis som man vill.

Jaja d e bara å vänta. Jag har ju ganska goda erfarenheter av vad som händer när man använder ungarna som slagträ. Men som d gamla ordspråket säger som man bäddar får man ligga.

over&out


Kommentarer
Postat av: Sari

Men men Åååhhhhh!!!! Varför finns de lagar i Sverige som vi ska följa om inte alla gör de???

2009-07-09 @ 08:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0