...be careful what u wish for...

Jag behöver å jag vill ha. Men d konstiga e, efter ha funderat nästan hela natten, att dom 2 grejerna går inte hand i hand. Jag vet vad jag vill ha men kommer nog aldrig att få d, å d jag behöver vill jag nog inte ens ha. D e en märklig känsla när man helt plötsligt får en klar bild av nåt som tuggat en på benet en längre tid. Man går omkring å önskar sig saker å vill en jävla massa men många gånger inser man inte lr har inte ens reflekterat över konsekvenserna av sina önskningar. Självklart måste man vilja ha saker å ting annars har man ingen framtidstro, men d e första gången i mitt liv som jag ser en grej så klart. Att jag behöver nåt e väl självklart, alla behöver nåt lr någon, å jag vill åxå ha men jag bara önskar att dom 2 kunde vara samma sak men hur ofta e d så egentligen???.

Livet gåt ganska fort just nu å d e väl ganska vanligt när man har kul lr mår bra. Men d e lite stressande emmellanåt då man försöker jaga ikapp nåt innan dan e slut. Jag ska inte stressa, shit happens for a reason, man svänger vänster när man skulle svängt höger, tog en påtår på fiket istället för å nöja sig lr bara lät bli å le tebax till den där tjejen på Kvantum. Vem vet vart alla dessa vägar hade lett? Ganska läskigt om man börjar tänka att många av dom vägarna faktiskt leder till nåt helt annat, nåt som e helt annorlunda, nåt som kanske e mycke bättre, nån helt annanstans.

But we live with the choices we make. För d finns ingen anledning å piska sig för nåt man aldrig kan ändra på lr få ogjort. Vissa saker grämer oss länge men har börjat inse att d finns ingen mening me d. Bättre å se framåt å göra nåt vettig, tex ta emot d man får, se till å vilja ha D, å göra d bästa av situationen.

Så en lite uppmaning, önska försiktigt för du kan faktiskt få d du önskar... just nu önskar jag att d vankades promenad, å se på fan d gör d ju...

vihörs&störs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0