... en perfekt tisdag...

Å som titelspåret föreslår så har d varit just en sån i javans tecken. Vaknade halv 7 ida, vafan hände me sovmorgnarna tuppjävel *ratatatatata*. Ja d va ändå ganska skönt å stiga upp i ottan, å me tanke på tiden ett strålande bra humör, å bara chilla men en kopp lut i näven å en fet pris under läppen framför dumburken:). Å där satt jag i en timme innan jag fick hämnas lite på Emma, ringde vid halv 8. I luren hör jag en sprucken whiskyröst å dåliga försök i stil me, att jag var redan vaken låg bara å drog mig... JOJO lilla du, d enda du drog var en vals:D. När hon väl vaknat ur sin koma så drog vi på promenad med ozz i ca 1,5 h, väl tillbaka i paradiset så hängde jag på upp till Emmas farsa å tog en kopp java å där satts d en 1 timme drygt.

Sen vart ju tanken att kosan skulle styra hemmåt men såg rörelse i hongkongs fönster å skulle bara in en liten snabbis, nej inte på en snabbis, utan bara in en snabbis å där satt jag över en timme. Kom hem å tänkte i mitt stilla sinne att nu e d matdags, så me kaxig attityd å ett jävla go skulle jag bränna vid en lasagnett(skillnaden på lasagne å lasagnett e att lasagnett har ett på slutet:D) å upptäckte till min skräckblandade ågren att min ugnsform lös me sin frånvaro. Hade dock för mig att jag sett den i en bananlåda i Kristos förråd (ja jag har fortfarande grejer där, eju bara ett år sen jag flyttade därifrån). Så jag drar upp till honom å upp på vinden men ingen ugnsform men däremot hittade jag en klosax å en kong, så jag gick moloket en trappa ner till Kristos å, Gissa vad? JO, en kopp java :). Där satt vi å jiddrade om allehanda ting;););) i kanske en dryg timme(?).

Ja tanken va ju mat men tiden började bli knapp, skulle ju iväg te gymmet me Emma å Jennie (Emmas syster), så fick glatt knata in på snabbköpet 20 meter utanför dörren å inhandla 2 gorbypiroger me tacosmak *JAMMIII*, vilka glatt sköljdes ner me, japp, en kopp java.

Stack iväg å plåga mig lite. Inga maskiner idag utan bara löpbandet å elipsen. Å idag tänkte jag att jag duschar inte på gymmet utan gör d när jag kommer hem så Emma slipper vänta. Väl nere på gymmet dyker Mike (Emmas pojkvän) upp å körde sitt träningspass å in i duschen, så jag kunde ju lika gärna duschat där för vi väntade ändå på honom.

Så nu e jag hemma å sitter här å skriver å har just bränt på en balja lut :D. Kan tro att magen gillar d ;).

Så nu börjar dagen lida mot sitt slut å jag me för den delen :). Nu återstår en dusch, lite krubb å en kopp java:). Å förhoppningarna om trevligt snacksällskap på msn framåt kvällningen gör sig påminda en aning:D.

Inget nobelpris för inlägget idag kanske men d e ju kul d här :D. Imorrn vankas en ny promenad så d e bara å stålsätta sig.....

vi hörs&störs 

Kommentarer
Postat av: Andrea

Blogg o allt? Vad har hänt med dig egentligen? Sjuk? :D

2009-03-03 @ 19:21:42
Postat av: Ari

hehe... har mö å ta igen ;)

2009-03-03 @ 20:30:50
Postat av: Alltid ETT år yngre!!

Ta en kopp te ibland!!

2009-03-03 @ 20:51:00
Postat av: Ari

Gör d just nu :D

2009-03-03 @ 20:55:23
Postat av: Jess

Härligt Ari =D

2009-03-03 @ 21:00:41
Postat av: Ari

:D

2009-03-05 @ 12:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0