...just another day in paradise...

Happ! Ännu en dag till ända :). Måste säga att d känns bättre å bättre dag för dag, ja mycke tack vare folk i min omgivning;) på både gott å ont. En del får mej att må bättre när jag känner mej nere andra när dom inte e riktigt i synk me livet, visar ju att jag har tagit mej nånstans:). D känns helt enkelt jävligt sjysst nu, visst saker kunde vara bättre men som jag brukar intala mej själv man kan inte alltid ligga på topp. Har inte varit helt 100 ida, vart riktigt segt bitvis men vart på abs me Emma ikväll å d va lika kul som jobbigt, så d ska jag fortsätta me. E lite lagom seg i kroppen efter d passet men d känns jävligt skönt.

D e häftigt hur mycke nytt man lär sig om människor man redan känner. Inget negativt me d bara lite kul, har blivit ganska bra på att läsa människor å d e klart ju mer man känner nån å studerar så ser man nästa varje dag nåt nytt;). Ja d vore väl trist om inget nytt kom upp till ytan, alla har ju lager som löken;).

Imorrn e d fredag å då jäääävlar ska d supas! HAHA. Nää d ska d inte, men nåt kul ska hittas på. E så jävla sugen på att göra nåt, vet inte riktigt vad men d ger sig nog. Får väl dra till Oleo i Växjö Mike;) haha. Jaja d blir en uppgift till imorrn iallafall får välan se vassom händer.

Skickar glada å positiva tankar till EN speciell människa trots... ja.... mycke...

vihörs&störs

Kommentarer
Postat av: Mike

Joooo men eller hur Växjö... Jag ska ju inte jobba lördag eller så:(.... Men jag e ledig måndag.. alltid nått..

2009-03-20 @ 07:33:52
Postat av: Ari

haha.... nää ska ju inte dit men sist jag var lite rastlös du vet ...

2009-03-20 @ 07:36:56
Postat av: tina

du får ´la klä ut dej till donna å komma va m på 80-tals paratjj dårå??

2009-03-20 @ 08:03:22
Postat av: Alltid ETT år yngre!!

aja baja

2009-03-20 @ 08:33:23
Postat av: Ari

klä ut mig? behöver jag d;)... men en inbjudan hmm... hä... dont worry va på abs igår nästan bara fruntimmer, har fått min månadsdos av östrogen haha

2009-03-20 @ 08:34:09
Postat av: Emma

Haha du fick ju en månadsdos av PMS igår förmiddag med din stackare.Mycket skit får man ta om man e kompis med ett fruntimmer=)

2009-03-20 @ 09:15:56
URL: http://ems86.blogg.se/
Postat av: Ari

Jaaa... lite synd om mej e d;)... men vafan man ska inte klaga... lite pms får man leva me, värre vore ju å få smp haha

2009-03-20 @ 11:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0