...la dolce vita...

Vart ju en ljuvlig da ida. Steg upp på möra å va helt slut i pallet, inte sugen på å träna lr nåt. Fick ett sms å genast ble d bättre. Å så ringde Emma å tjatade me mig till gymmet, tack för d;)), å va jävla gutt d va när jag va klar. Pigg ällör i kroppen som fan (pigg ällör=interngrej:)) helt plötsligt. Traskade hemåt å Emma vart me upp en stund å d blev en java å lite jidder. Sen skulle Emma iväg till svartbäcksmåla me Jenny(Emmas syster) å traska me hundarna å d hade väl vart trevligt å gå me men jag tog stavarna å traskade iväg själv, nästan 2 mil blev d :).

Satte igång me å sätta upp mitt hemmabio för nu har jag bestämt att jag ska bo kvar här på twentynine square så då kan jag lika gärna rota mig lite. Upp me prylar å fixa lite så man trivs, lr jag trivs väl ganska bra som d e men lite prylar som ligger nerpackat still vill jag ju ha fram.

Å nu den stora frågan. Har jag "träffat" nån? Ja, nej, kanske. Ok jo jag har träffat nån som jag trivs att umgås me å som e lika... hmm... romantiksocialt distanserad;) (nu snackar vi vokabulär haha), ja d betyder att d inte ska rusas iväg nånstans utan man tar dan lite som den kommer. Å allt har sin tid så även detta kanske ska man ge nån en chans å inte va så jävla off hela tiden men d e svårt. Antingen så e d geografiskt omöjligt lr så e d alldeles för mycke bagage lr så.... ja wtf, allt jävla skit på en gång. Ja som vanligt den som lever får se;).

Å nu e d ju dags för lite näring å så bli d väl nåt avsnitt Las Vegas, å me tanke på att jag har hoppat i "Ironman" kostymen igen så vankas d nog fan en liten promenix till lr ja kanske till å me en joggingrunda nångång på senaftonen, d märks...

vihörss&strör

Kommentarer
Postat av: Jess

Hmm....

2009-03-30 @ 18:42:07
URL: http://surrounded.blogg.se/
Postat av: Bigsis

Carpe diem!!!

2009-03-30 @ 19:40:37
Postat av: Alltid ETT år yngre!!

Då förstår jag varför jag inget hört av dig på ett tag. HIhihi

2009-03-31 @ 11:39:27
Postat av: Ari

:)

2009-03-31 @ 11:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0