...månda...

Ja d va d en helgen d. Har varit en bra sådan. Blev juh Bodega i lördags. Va trevligt som fan, nån bluesunderhållningshistoria, ja dom va ok iallafall. Blev juh kvar i E-boda över natten, ja gjorde väl kanske inget så menar va väl trevligt å mitt sovsällskap va väldigt trevlig;). Men å vakna "intehemma" e lite jobbigt för man vet att man ska ta sig med nåt nånstans, å ta sig från Emmaboda en söndamorron e inte som å stå på t-centralen i stan, menar d går inte färdmedel i ett. Annars va d satans trevligt. Ja så har man ju sjyssta polare, Mike hade ju "vägarna förbi" så han plocka upp mig, fan vilken tur att du va ute å körde haha, Thanks!

Gårdagen gick ju lite i seghetens tecken, nä inte bakis bara lite seg. Va me Mike å satte upp ett skåp i hans garage ja d va väl d vettigaste som hände. Gick upp till Mike&Emma vid halv8 tiden. Vart en böj till Mickey D's å sen kolla jag å Mike på nya Bond rullen men jag slockna nästan i hans soffa efter mindre än en timme så d va bara å traska hem å kasta sig i bingen, d e fan tur d inte e längre å gå :).

Verkar bli ännu en solig å vacker dag. Blir väl en promenad framåt kan jag tänka, d gör d ju alltid hähä... ja jag får komma igen för nu e jag bara seg... MÅSTE HA JAVA!

sötrs&vihörs


Kommentarer
Postat av: Mike

"vägarna förbi" Jooo eller hur..

2009-03-23 @ 10:54:21
Postat av: Ari

haha... thanks iallafall;)

2009-03-23 @ 13:12:12
Postat av: Jess

Ja, jag tänkte väl det när du aldrig ringde och ville hem =P Tur du hade trevligt!

2009-03-23 @ 14:07:44
URL: http://surrounded.blogg.se/
Postat av: Mike

mmmm,,,..

2009-03-23 @ 14:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0