...så...

Har varit en konstig å tom dag idag. Har inte hänt så mö har inte känt så mö. Gick milen imorse fixade lite hemma. Var nere på stan me Kristos å shoppade å så vart jag hos barberar'n, såg ju tydligen ut som "ett troll me tuppkam" (tack för den;)). Sprang på Helen när jag var klar därnere å hon sa "-Mycket bättre. Va ju lite hippiestuk sist du va å tränade." Ingen som kunde sagt nåt kanske, nåt i stil me klipp dig å skaffa dig ett jobb :D.

Gick förbi parkan å tog en dagens, va d flundra lr? ja nån fisk me pära å remouladsås *JAMMI*. Hängde på Kristos en sväng hem å tog en java å en kanelbulle satt en stund sen vart jag tvungen hem å vila en 40 min.

När jag vaknade gick jag till ***** å snackade en stund å tog en java till. Satt väl där en timme å glodde å babblade å sen satte hemlängtan igång igen.

Väl hemma hade jag ångesttrist så styrde kosan upp till lilla mamma, men hon skulle till lillsyrran å basta så jag hakade på. Snackade lite skit å tog en java lr ja d blev 2;), medans dom basta. Lånade morsans stavar ska prova lite så d blev stavgång hem, hmm kan nog va nåt d där.

Nu sitter jag här å dumskriver i brist på annat å e lätt uttråkad, ja bara lätt för stavgången gjorde sitt ;). Så vad göra nu? Ja blir väl en java å 4e sässen av Heroes *HURRAAAA*, fan d har jag glömt. Natten e räddad.

Ja har inget mer å förtälja ida förutom; Hoppa å skit så får du randiga ben!

vihörs&störs



PS. Va tvungen å lägga upp den, tycker den e klockren;). Simon&Lotte(Kristos) hähä

Kommentarer
Postat av: tina

MÄH! en bild på skalpen hade la passat lite dårå elle? nog för att Simon ÄR SÖTARE än pappa..men du vet...

Se gott så sover jag...´järight... hörs å förmodligen störs imorrn istället. kramen//tina

2009-03-17 @ 21:44:39
Postat av: Ari

meh... vadå sötare? grabben e ju rena klonen av farsan juh ;)

2009-03-17 @ 21:59:04
Postat av: Lillillillillerpillerkiller

Ja, vila behöver man ibland. Jag råkade vila lite länge... Blev nästan fyra timmer... Hä... ^^

2009-03-17 @ 23:09:38
Postat av: Andréa

Och mig dissade du -.- ..

2009-03-18 @ 11:43:14
Postat av: Papps

har aldrig dissat dig lilla gumman :D... kom förbi på en kaffe lr nåt imorrn :D

2009-03-19 @ 22:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0