...arla forum ;)...

Kanske ett av århundradets fyndigaste rubriker ;). Jaja, kul kille haha. Sitter i Emmaboda å väntar på att tempen ska stiga så jag kan bege mig hemmåt. Kom ju på att d e onsdagsfika hemma hos mig juh. Så d e bara å ge sig av snart. Fick ju som bekant ett litet dille igår å jonna te Emmaboda. Gick sketbra, fast jag blev lite besviken. D gick mö snabbare än jag trott å så väntade jag på nån slags trötthet som fan inte infann sig, har kanske bättre flås än jag trodde ;). Naaah e nog bara så att 3 mil på cykel inte e värre än ett inbokat besök på AF ;), d e lite trist men d går ganska fort.

Igår vart vi en böj på Max igen, börjar bli en tradition juh haha. Närå men fan va gott d e, MC släng er i väggen. Lr nä, vart ju där me på vägen hem å hämtade en java å blåbärspaj *MMMMMM* :D. Japp d va mumma ska jag lova. Annars hände inte mö. Petra kollade på House å jag gjorde ett korsord, hmmm... hur gamla e vi? Jaja man e inte yngre än man gör sig, nää d blev inte bra... hmm... skit samma.

Hade Simon sen i torsdags kväll. Skulle ju ta han te marknan för d skulle ju åkas karusell. Emma skulle hängt på men hon fick lite annat på sin agenda men efter ett par välriktade pikar ;) så kom hon ångande efter en stund när Simon å jag satt på Staffans, lr va d heter nu, å tog en fika. Vi gick runt å kika lite å lillmannen åkte lite karusell, ja Emma fick sig en liten tur me, hon såg så glad ut ja d finns foton på't ;) hähä.

I lördags dök Petra upp på em. D vart ju kalas hos Anton stor kille nu juh 16 å allt. D bjöds på fika hejvilt å senare bjöds d på en å annan humlebrygd å d satt ju som en fläskläpp d behöver jag väl knappast säga ;). Nämnas måste ju Antons present som han fick av sin far, en minimoto. Ja d kördes ett par rundor å jisses så jävla kul, e ju ett gäng år sen man körde senast :D:D:D. SKITKUL!

På söndan åkte Simon hem tidigare än normalt, vid 12tiden. Å d passade ju bra för d vart ju F1, men d kunde man ju både ha å mista för vilket tråkigt jävla skitrace. Räikkönens växellåda (tror jag) gav sig efter han gjort en kanonstart å tatt 6 plac. Å Massa låg skitbra till när d bara vart nåra varv kvar å då får han order om att han måste sakta ner för soppan räcker inte annars, fyfaaaaan va amatörmässigt. Snacka taskigt planerat :(. Ja trevligt vart d ju iallafall för d grillades elaka korvar å d glufsades å åts som vanligt på en F1 sönda :D.

Har inte hänt så mö annars, har kommit igång me traskandet igen :D. Så jävla gutt. Vart iväg me HK i måndags å traska 12 km å på em blev 3kvart på bla'na. Igår traska jag allena runt nybban ganska tidigt på möra ca 10 km. Efter vart jag me Kristos på öb mest som moraliskt stöd för han skulle handla upp sig på tandkräm å sån stuff. Å på em så jonna jag som bekant te håla.

Nähä nu e kl 7 å jag ska ta å fixa iordning mig för en tur hemmåt, får väl ta mig ett par smekare som frulle, allti nåt sa jävulen när han såg Åmål hähä. Näjjj nu har jag inte tid å glo här längre ha en go enna, för d ska jag ....

vihörs&störs

Kommentarer
Postat av: Mike

inte en dålig promenix ca 10 mil... det tog dig hela dagen eller??? ....;) ha det gutt mannen..

2009-05-13 @ 09:21:57
Postat av: Ari

Jaja kul hörrö, u know... vart lite mö i huvet där ;)... tur d inte satt i benen för då hade man väl sprungit ihjäl sig .... ha en go

2009-05-13 @ 10:12:45
URL: http://arinittonhundrasjuttio.blogg.se/
Postat av: Mike

Så sant så sant...

2009-05-13 @ 10:40:21
Postat av: Sari

Ja de var nice i lördags!!!

2009-05-14 @ 17:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0