...en bra dag tror jag...

Känns som en sådan iallfall. Sovmorron till 9,45, då ringde Emma å väckte mig :). Å i samma veva vart mitt snus klart. En kvart senare kom hon bort å d dracks en morronjava här å jiddrades lite å ozzy panikfor överallt. Å han drog ut sladden till datorn den förb.... den lille gynnaren menar jag (hehe), jaja shit happens.

Ska traska ner på byn en böj idag. Blir besök på AF, kvantum å apoteket. Behöver ha lite allergimeds för d kliar nåtsåinihelvetesjävlarsmö i snoken å ögonen. Skafferiet behöver en uppmuntaran åxå för ett ynkligare utbud av näring har sällan skådats.

Blir ingen promenix idag, ja kanske sen ikväll, men har tänkt å ta en vilodag för d har traskats mil här på nåra få;). E väl iofs bra men känns som jag e värd en liten offdag. Ska passa på å "städa" klart alla garderober å skåp när både väder å humör tillåter ;). Konstigt va mycke lättare d e å städa å plocka när man e på gott humör :D.

Nu e d iallfall dags å ta tag i dagordningen, ja jag har faktiskt en sån nuförtiden. Skriver upp på kvällen vad som ska göras å jag har märkt att då blir d gjort jävligt snabbt menar d e ju inget heltidsjobb. D tar ett par timmar å handla städa å plocka sen e man ledig för resten av dagen :D:D:D.....

vihörs&störs

Kommentarer
Postat av: Mike

Riktigt smart av dig...

2009-05-28 @ 13:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0