...off...

Ber mina trogna läsare om ursäkt för att d skrivs dåligt här. Men har lite annat i huvet som dom flesta vet så d e lite svårt å koncentrera sig å skriva om mindre "viktiga" saker, men å andra sidan kanske d e bra att ha annat å tänka på.

Ja d har iallafall hänt lite under den gångna veckan. Har traskat en del å suttit hemma å glott, då mitt posse har lämnat mig vind för våg ;). Närå, e glad för att folk får jobb e bara lite off å sitta å glo mol allena om dagarna, jaja jag ska åxå fixa ett jobb.

Satt här i fredags å hade trist så helt sonika bestämde jag mig för att hoppa på tåget till Petra. Väl där så satte vi oss i bilen å åkte in till Kalmar. Trillade in på Table20 å käkade en grym kycklingåfläskfileplanka *SLURP*. Romantik å myspys på hög nivå, inte va farsan baloo e van vid men gillar d;).Sen vart d bara hemmåt igen. Åkte hem 00,10 på natten. Varför sov jag inte över? För att hon skulle iväg tidigt på morronen å titta på hennes dotter som hade ridtävling.

På lördan vart d ju fest på Jutegården. Vart bra me folk, släkt å vänner. Å helt plötsligt befinner vi oss mitt i ett bröllop ;)... japp Lillsyrran å Svåger förnyade löften, d vart hur fint som helst. Ok hade lite föraningar om detta men väldigt hemligt har d vart, men mig lurar du inte ;). Trevligt vart d iallafall. Mat å dricka bjöds d på i långa banor å d e mna inte svår på.

Söndan vart jag uppe hyffsat men Petra låg i koma hela dan hähä. Ja d kan väl bli så ibland. Stack upp till E&M vid halv 2 å svullade pizza å kollade på F1, som för övrigt vart d bästa racet i år sett me ferrariögon :). Kimi tog första podiet för året med snudd på en 2a plats å Felipe gjorde sitt me en 4e plac. Riktigt kul.

Igår vart d illpromenerande. Först på morron så klämdes d till me en 12a å senare på em så la jag till en 1,7a. Nu sitter jag mest å tar en java å förbereder mig på en milslinga i svartbäcksmåla i sommarvärmen :). För d e precis vad vi har, kvicksilvret darrar på 25+ inte moln på himmeln å om d fläktar så inte svalker d nåt, men jag klagar inte har nämligen kommit att älska solen å värmen :D. Konstigt va saker å ting kan ändras.

Nänu kan jag inte sitta här å spilla tid, ska upp till Emma en sväng har varit dåligt me d på senaste å sen bli're en promenix ;)...

vihörs&störshoppasdintetarsålångttillsnästa;)

Kommentarer
Postat av: Sari

Visst var d busigt gjort??

2009-05-26 @ 13:09:14
Postat av: Sari

Glömde säga FAKTISKT!!!

2009-05-26 @ 13:11:43
Postat av: Ari

Ja just d... d va "FAKTISKT" trevligt ;)

2009-05-26 @ 14:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0