...surt sa räven...

Vill ju gärna blogga men har ju inget vettigt att skriva, säga... ja yttra mig om. Men måste få ner nåt på pränt. Kan ju börja me å hugga på detta satans influensavaccin som d snackas vitt å brett om. Vill man vaccinera sig så gör d, men dom som inte vill, fatta d å tjata inte. Jag personligen tänker inte vaccinera mig ens om döden själv kom å insisterade. Jag har en sprutfobi som antagligen kommer från en annan planet så när jag ligger medvetslös, i koma lr för döden så kan dom sticka bäst dom vill men sålänge jag e vid medvetande så finns inte folk nog på denna planet att få mig att frivilligt lr ens me våld att ta en spruta. BASTA!

Trampade häromdan på en hundskit. Ja d låter säkert lite kul för dom flesta men fick jag tag i den som låter sina kreatur skita på trottoaren å inte plocka upp så slet jag fan skelettet ur kroppen på fanskapet å önskar att vederbörande å hela dens släkt drunknade i en pool full me hundskit. Skottpengar på såna människor!

Idag har jag varit ganska hurtig. D har städats, tvättats, lagats mat å tom hunnits me en promenix :). Har några fler göromål på agendan men d tar en liten stund innan jag kan komma till skott. Imorrn ska jag ut på jobbjakt, får väl se hur d går i lilla nybro har väl så gott som gett upp hoppet å få ett jobb i Nybban. D jävligaste e ju att dom få jobb som finns e ju 2skift. Å nu e d så att jag hatar att jobba 2skift, mänsklighetens dummaste påfund efter tvlicensen, så kan jag ju inte d me tanke på lilleman. Kan ju inte lämna en 4åring ensam här på kvällarna, lr kan jag? hmm... Dra igång lite iceage på datorn å loopa skiten så sitter han nog där haha... nää d går inte. Gema dagtid!

Ja så har jag dumtuggat en stund till ingen nytta. 10 minuter som jag aldrig får igen... suck... en rolig (?) historia kanske... En man kommer in på damfrisör å frågar hur mycke en permanent kostar. Kvinnan bakom disken svarar. -500kr. Mannen: - E d tillfälligt lr e d.... näfan va dålig den e HAHAHAHAHA....

over&out

Kommentarer
Postat av: Andréa

Fan va kass du är xD hahaha.

2009-10-28 @ 15:21:22
Postat av: Emma

o du som brukar säga till mig att "men det är väl ingen lekpark här",när jag ska plocka Ozzys små klutts=) Hihi..Jag tror att det är okej att lämna Simon hemma om kvällarna,ungarna börjar ju så tidigt med allt nu.Inga problem=) Jag tycker att du ska ta ett jobb som parkeringsvakt,vilket garv o stackars människor som parkerar fel.!

2009-10-30 @ 06:40:39
URL: http://ems86.blogg.se/
Postat av: Ari

Nä men ozzman skiter ju aldrig mitt på vägen/trottoaren/stigen/gatan... ja du fattar ;)... i diket vid cykelvägen lr liknande spelar ju ingen roll, där får man skylla sig själv om man trampar på lite skit finns ju andra djur som skiter där åxå... jodu jag som lapplisa, dom skulle få böta om dom glömde veva upp rutan på bilen hahaha :D

2009-10-30 @ 15:20:27
URL: http://arinittonhundrasjuttio.blogg.se/
Postat av: Jess

Mohahaha! Du har säkert hittat på den själv också =P

2009-10-30 @ 21:26:28
Postat av: Ari

Jope, jag kom på den i skrivandes stund å den va så dålig att den va bra :)

2009-11-01 @ 19:55:59
URL: http://arinittonhundrasjuttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0