...eldbukssalamander...

E ju bra sugen på att skriva men hittar inte riktigt nåt att plita ner. Å som överskriften tydligt visar så e d torka på vinden ;). Men å andra sidan har d ju inte stoppat mig förr å ont krut förgås inte så lätt. Nu e väl inte livet så askgrått som d låter men man kan ju inte printa allt som händer, lite prajväsy måste man ha ;). Ja, d va ett dåligt försök att verka intressant ;), men d e sant d har hänt grejer, nåt har hänt... som t ex häromdan så...eeh... nä d va på tv, men igår så... va d... lr såg jag... nä inte d heller. Nä, bara å inse att man e gammal, trist å grå, men wtf vi ska alla den vägen vandra, men som d sägs inga nyheter e bra nyheter vafan nu d betyder, inga nyheter e inga nyheter. BASTA!

En kul grej. Ja kul å kul men jag har vart hemma hos chefen i hans nya hus å hjälpt honom å renovera lite. Stod på en stege förra veckan å målade å då börjar den fan å glida. Min enda tanke vrålar i huvet. FINGRARNA! Så jag slänger mig som ett skadeskjutet vårtsvin å sidan för att inte klämma mig när stegen dundrar i backen. Jag landar mindre graciöst på sidan och armen å ligger där som en skalbagge å kommer inte upp. Inombords illgarvar jag samtidigt som ett ursinne av inte denna världen bubblar upp å jag vill upp innan nån kommer å ser mig, faaan va jag kände mig ung å smidig då :D, men fint blev d hahaha... ja huset alltså, gropen som jag lämnade efter mig i gräsmattan kommer att förbrylla många forskare å geologer om nåra hundra år :).

Satt hos en polare en eftermidda å tog en java då hans snart 10åriga dotter, som säkert har sett redbullreklamen, skuttar förbi å sjunger "En bulle ger dig vingaaar", gissa om d garvades å har garvats flera gånger efteråt åxå.... hahaha "en bulle"... ja jävlar :)....

Ja d va nog allt jag kunde krama ur min torra lekamen idag...

over&out

Kommentarer
Postat av: Andréa

HAHA! Pappa skalbagge! xD

2010-04-20 @ 23:10:47
URL: http://alexithymia.blogg.se/
Postat av: Emma

Varför har du inte sagt det till mig att du ramlade från en stege?Då kunde jag ha fått skratta lite tidigare hihihi..

2010-05-03 @ 16:10:49
URL: http://ems86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0