...illkallt...

Känns som d e bra me kyla nu, våren e mer än välkommen :). Å va jag känner mig ensam om å tycka d ;)...

D har jobbats ett tag nu å d känns illgutt, så jävla skönt å ha å göra å framförallt kunna somna vettigt på kvällen utan å ligga å skruva på sig till 4 på morron. Å d bästa e att man slipper stämpelklocka, e inte hela världen om man jobbar från halv 8 till halv 5 bara man får ihop sin tid ;).

Till helgen har d planerats en liten tripp till tyskland för man fyller ju snart år å då e d bäst å ha lite dryckjom i skåpet :). En kan bara hoppas på att vädret blir drägligt så man slipper snöstormar å trams, menar d e en tung resa även me d bästa vädret... jaja d visar sig.

Har så dåligt bloggkrut nu förtiden men hoppas d vänder för man saknar skrivandet en hel del, men kan ju inte bara jiddra strunt (jo tydligen :D )...

Men ge mig lite sol&vår nu, JAG KRÄVER VÄRME!!!!!

over&out

Kommentarer
Postat av: Andréa

Men sådärja! :D håll igång med bloggningen nu! :D

2010-02-22 @ 23:47:40
URL: http://alexithymia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0