...patriotism?...

Fosterlandsälskande och patriotiska sidor poppar fram som svampar ur jorden på bl a FB. Har inget alls emot att man älskar sitt land men... Jag undrar vad alla dessa "nationalistiska" och "fosterlandsförespråkande" sidor går ut på... varför måste man (ja jag skriver man som i folk i största allmänhet) överdeklarera sin kärlek til FL? Å samtidigt tala om att man inte har fördomar lr tycker mindre om människor med annat geografiskt och/lr religiöst ursprung. Har varit på en del "grupper" på FB å läst men d verkar mest som man ska va medlem å visa att d e minsann inte ok att tycka illa om flagga å land, men nåra vidare intelligenta diskussioner lr inlägg gör man inte.

Vet faktiskt inte varför jag öht lägger ner energi på en sån meningslös företeelse, e väl bara grinig å tycker d mest e löjligt! Men vi har ju åsiktsfrihet i Sverige så jag hoppar av å avstår från vidare åsiktsfrihet i ämnet ;)...

Nu e d ju så att d e ett väldigt vackert väder idag å jag tänker mig som så, att nu bli're promenix i svartbäcksmåla me illmånga decibel Maiden rätt in i hörselgången...

ari....out

Kommentarer
Postat av: Sari

de var kul me lite läsning igen.....

2010-06-08 @ 08:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0