...semester...

Inget vettigt alls att plita ner. Förutom att jag lärt mig ett nytt ord, Kanotera, hahaha. D e tydligen d man gör när man paddlar kanot :D. Har iallafall vart ute på en långpromenix som omväxling till soffan (suck), fan va slapp man har blitt. BÄTTRING!

Liten glädje e att finntrollen har skärpt sig i hockeyvm efter en katastrofstart mot dansken, så nu blir d iallafall kvartsfinal. Imorrn en riktigt go match, finnarna går i närkamp me ryssen, å där hoppas vi ALLA naturligtvis på  att lejonen ska ta sig segrande ur bataljen :).

Nu skiter jag i d här för jag har inge mer å skriva...

ari....out


Kommentarer
Postat av: Emma

Japp kanotera är det nya svarta vettu:) hihi..

2010-05-26 @ 19:30:52
URL: http://ems86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0