...1a april...

Kl e bra middagstid å redan står d 3-0 till mig i skämto del aprilo ;). Å dagen e inte över än, finns många offer kvar ;), BEWARE! hahaha. Å ett helt underbart väder har vi me nästan 15+ i skuggan , å 20+ i solen. Gissa om vårkänslorna svallar. Lite trist e att jag e sjuk. Feber, ont i halsen å allmän värk i hela kroppen, fast d känns lite bättre nu. Ska bara va hemma å tat piano idag å lyssan på musik på hög volym, har fått igång hemmabiot :D. Blir nog en skön dag.

Jaa, har ju inte så mycke å skriva om egentligen... hmm... vad skulle d va?.hähä... Joda d va så sant, hade ju besök här igår. Japp vart najs. Hur trevlig människa som helst. Å närmare detaljer blir d inte ida :D. Ska vi träffas mer? Jo d blir nog på d viset. Får väl återkomma me detaljer framåt höstkanten hehe.


Senare på e-middan:
D e fan inte vår, d e sommar. VILKET UNDERBART VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄDEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRR!!!!!!!!!! Spelar nog fan ingen roll vad som händer en sån här dag för man kan bara inte bli på dåligt humör :D:D:D. Vart som sagt jävligt dålig imorse men d har släppt, har nog lite feber än men inte ont i halsen lr kroppen. Gick en runda till skoaffärn å skulle köpa skor me Emma å Amir. Vart ju tvungen å ha me Amir för han har ju väldigt bra blick för kläder å skor, ja killlen har koll. Köpte dom absolut skönaste pjuck jag nånsin haft på mig tror jag. Jonna ner till kvantum för å köpa lite krubb å kände mig som killen i Just D's låt Sköna skor, hahaha.

Nu e d näringsdags å sen ska jag nog sätta mig vid min franska balkong å glassa i solen å ta mig en Carlsbergs nolla ;)...

It's goin' to be a beautiful summer ;)...

vihörs&störs

Kommentarer
Postat av: Bigsis

vad har hänt? du som alltid har hatat den förbannade solen!?! e d åldern månne???:D:D:D

KRAM

2009-04-01 @ 18:30:06
Postat av: Ari

new deal, new experience a brand new enchilada ;)

2009-04-01 @ 19:31:46
Postat av: THE TRUTH ABOUT TEREZE

Allt bra med dig denna underbara onsdag? :)

2009-04-01 @ 19:33:51
URL: http://tekirch.blogg.se/
Postat av: Alltid ETT år yngre!!

Fika nån gång lr????

2009-04-02 @ 12:04:28
Postat av: Ari

Fika? Absolut. Kanske imorrn f-midda?

2009-04-02 @ 12:24:46
Postat av: Andréa

Men mig hann du inte lura :D

2009-04-02 @ 13:58:17
Postat av: Alltid ETT år yngre!!

Hehe jobbar till 11.30. Efter 12.30???

2009-04-02 @ 19:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0