...å sommarvädret fortsätter...

Börjar bli lite orolig för att sommarn e nu. Framåt juni så går luman i moln å visar sig sen nån gång i slutet av augusti *suck*. Jaja inte neggo nu. Jag går ju hemma så jag får ju smaka på sommarn till skillnad från alla ambitiösa typer som håller oss arbetslösa under armarna ;). Du jobbe, jag hemme ;).

Fredag idag då. Vad händer? Jo jag ska på turné. Elvis has left the building ;). Men ingen fara på taket. I'll be back! hähä. Ska 3 mil västerut om d e till nån hjälp. Hoppas dom har sommar där med haha.

Egentligen har jag inget vettigt att skriva men fick en gap i min så annars fullspäckade agenda haha, så jag plitar ner nåra tecken.

Kanske kommer nåra rader till om jag kommer på nå kul å skriva om, men fan va tom å trist man e.... jaja shit happens....

vihörs&störs


Kommentarer
Postat av: Mike

Jobbe å jobbe... Jaag e bare inte hemme på någre timme....

2009-04-17 @ 17:51:35
Postat av: Ari

J e hemme jämt... ;D

2009-04-17 @ 20:51:46
Postat av: Jess

Du är ju inte alls hemma jämt om du ska 3 mil hemifrån. Dah! =P

2009-04-18 @ 02:40:37
URL: http://surrounded.blogg.se/
Postat av: Syster Yster

Haha har du frågat om lov att åka??

2009-04-18 @ 08:02:57
Postat av: Ari

Nä men nästan jämt hemma ;)... Nä lillasyster jag va lite busig å drog utan ett ord hähä...

2009-04-18 @ 11:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0