...glo här :D...

Sovmorron idag ;). Emma ringer å väcker vid 7 över 11 å undrar om jag e på G. Jafan d e ju onsdag å då e d som vanligt fikadags me dom arbetsskygga hähä. Go jordgubbspaj bjöds d dagen till ära (?) å "sås" på d;). Men d e ju sjukt hett ute nu, vill ju lägga sig i brassen men inte en jävla suck d e ju för varmt nu känns d som. Närå ska inte klaga, ska ta hängmattan å lägga mig i skuggan en stund;).

Måste ner till AF å informera om jobb man sökt *suck*, vadå jobb menar d finns ju knappt nåra å söka. Jaja d blir nog bra.

Fan har tappat stinget tycker jag, träningen går inge vidare egentligen, bloggandet har mer att önska. Men d e klart man ligger i solen å pressar så fort tillfälle ges så nya infallsvinklar till ämnen finns ju inte. Hä nu ska jag ut å lägga mig iallafall haha... arbetslös å utfattig ja, men brunbränd å fräch kommer man en bit på ;)...

vihörs&störs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0