...för vems bästa...

Att bli dumförklarad av ett våp på kommunen svider. Att man blir tagen för så jävla dum att man skulle gå på vad som helst svider. Ja jag pratar om att öveklaga Simons dagisflytt. Att d skulle bli nån ändring e lika stor chans som en istid innan veckan e slut, å d e bara å inse att man e återigen pissad på.

För om jag leker med tanken att beslutet faktiskt skulle ändras till min favör. Skulle d va för Simons bästa? Att flytta honom till ett annat dagis nu å sen riva upp beslutet å flytta honom igen skulle vara bra för honom? Nä, e bara å inse att given e gjord å d e bara å folda handen.

För hur mycke jag än vill träffa min son å hur långt jag än skulle gå så måste ändå hans välbefinnande tas i beaktande. Normalt sett e d väl 2 vuxna som ska se till ett barns bästa men när d inte fungerar så får man ju hoppas att 1 vuxen e klar nog å se till barnets bästa. Å jag e inte dummare än att jag begriper att jag inte skulle ha nån chans i en tvist. För d e faktiskt så att d sitter välubildade människor i domstolarna som faktiskt ser till barnets bästa. Inte för att jag skulle va en sämre förälder utan för att man inte kan riva me honom hur som helst. Å jag menar inte att Simon skulle få d dåligt hos mig, men flytten e redan genomförd å jag begriper att d inte skulle va så smart å riva upp honom från ett nytt dagis efter bara veckor lr månader.

Så den enda som mår dåligt av detta e jag, å jag e en vuxen människa så jag kan leva me d. Men att gå å häva ur sig att jag skulle göra min son illa e inte särskilt intelligent för sånt får man betala för senare.

Så jag hoppas å ber att han inte far illa för om d kommer till min kännedom att han gör d, Gud hjälpe mig i såfall. Ja jag hoppas han finns där för många av oss!

over&out

Kommentarer
Postat av: Sari

Nej du e definitiv inte sämre förälder än nån av oss.Kanske t.o.m bättre. Du har bara haft otur o träffat såna falska människor du fått barn med!!!

2009-07-11 @ 09:31:39
Postat av: pia

Hur smutsigt och lågt får man spela!!! Detta accepteras aldrig!!! A-L-D-R-I-G!

2009-07-11 @ 18:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0