...privatliv...

Jag kommer att lösenordskydda bloggen from den 1a Augusti. D har kommit till min kännedom att d e en massa löst folk som inte har egna liv lägger ner alldeles för mycke tid på att ägna sig åt mitt liv. Detta e min blogg å visst e d trevligt att folk vill läsa men jag skriver för min egen skull å sen e d kul att vissa utvalda läser och kommenterar. Så vill du fortsätta läsningen så skicka ett mail till mig så får du den info som behövs för att kunna fortsätta. Anonyma intressenter göre sig inget besvär.

[email protected]


over&out

Kommentarer
Postat av: Adam

Men jösses Ari, skriver man på internet så vill man ju uppenbarligen att folk ska läsa det eller? vill du inte att folk ska göra det kan du väl skriva en vanlig dagbok eller i ett worddokument. Bara mitt tycke^^

2009-07-17 @ 08:34:09
URL: http://www.sunshinemorgan.com
Postat av: Andréa

Jag vill ha lösen sen! :D

2009-07-17 @ 16:32:14
URL: http://alexithymia.blogg.se/
Postat av: Ari

Ja Adam, helt rätt... men nu vill jag inte att vissa individer ska ha me mitt liv å göra så jag väljer att lösenskydda min blogg å fortsätta att skriva min blogg å välja själv vem som ska å inte ska läsa den. Bara mitt tycke... känns som om d e mitt alldeles egna beslut lr hur ;)

2009-07-17 @ 20:46:35
Postat av: Sari

Ja håller på dig bror. Skicka till mig sen

2009-07-17 @ 21:28:03
Postat av: Marie-Louise

Jag vill också ha. Vi är ju några som får ta del

(jag med hoppas jag)Och vi som får ta del får det ju lite svårt med det om han bara ska skriva i ett dokument eller en vanlig dagbok. Ari Kanske faktiskt vill dela med sig till några men inte till alla....

2009-07-18 @ 15:35:43
Postat av: Ari

Klart du får Marie-Louise... d e skönt att d finns nån som fattar min poäng ;)

2009-07-19 @ 01:20:03
Postat av: Adam

Ja Ari det har du helt rätt i och jag tror jag vet vem/vilka du syftar på =P men ack mitt tycke står fast^^ Ha så jävla kul nu i ungern å ta hand om lilla mike=P

2009-07-20 @ 09:16:44
Postat av: pia

din blogg= ditt beslut, lr hur? jag vill ingå i skaran av läsare av din blogg!

2009-07-20 @ 09:46:19
Postat av: Jessica

You know what I want ;D

2009-07-20 @ 10:11:29
URL: http://www.sunshinemorgan.com
Postat av: Sari

Hoppas att d inte var vad jag berättade som ställde till allt detta?

2009-07-20 @ 15:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0