...hur jävla korkad får en människa vara?...

Så nu e d bevisat! Låg intelligenskvot å ultraegoism går hand i hand. Här har ju mitt ex Therese (får ju inte skriva hennes namn men alla vet ju ändå vem som åsyftas å d e min blogg så jag skriver vad jag vill) kommit med förslaget om att Simon ska bo hos mig varannan vecka och att han ska skrivas hos mig. Såna förslag e lätta å komma med när man e ensam å bekväm, men nu har ju situationen ändtrats å då vägrar man att fullfölja sina löften. Här står jag nu med en 3a för att grabben skulle kunna bo hos mig varannan vecka men d går ju tydligen inte an nu för nu helt plötsligt har man flyttat till nåt jävla ruckel i buschen. Å stå å hävda att d skulla va för simons skull å bara så jävla korkat! Du har aldrig gjort nåt för nån annan människa i hela ditt ynkliga jävla liv så kom inte me nåra patetiska försök å påskina nåt sånt. Men som vi alla vet så kommer du att stå där om ett år eller 2 å då får vi väl se hur galoscherna passar.

Kan bara tala om för dig THERESE att du kan dra så jävla långt in i helvetet du bara kan komma å jag hoppas att du brinner där. Å försök inte ens att kontra med några patetiska felstavade försök till inlägg här för allt du kan plottra ner me dina vaxkritor kommer att raderas för detta e mitt jävla forum å jag skriver precis vad jag behagar. Å jag kan åxå tala om för dig att mycke har du kommit undan me i ditt liv men nu har du fan gått för långt å nästa gång vi står näsa mot näsa hoppas jag att du har tillräckligt me ryggrad å käfta som du gör på telefon.

Men kör du ditt race så kör jag mitt å som avslutning så önskar jag dig allt ont som bara kan drabba en människa!

Kommentarer
Postat av: pia

Hur kan man först komma med såna förslag och sedan bara helt iskallt ta tillbaka dom? Dags att växa upp och ta sitt vuxenansvar NU!

2009-06-22 @ 15:21:41
Postat av: Andréa

Det är ju inte första gången människan visar sig vara helt urbota korkad... Och lär ju inte vara sista heller! OMG säger jag bara...

2009-06-22 @ 22:50:19
Postat av: Ari

Nä, d lär inte va sista gången men inte kommer hon nånsin att ta nåt ansvar utan att d gagnar henne själv... men jag har inte me fanskapet att göra mer så hon får gärna dra underläppen över huvvet å svälja...

2009-06-22 @ 23:34:24
Postat av: Anonym

Det är läge att ställa sej i domstolen å få vårdnaden om grabben nu. Innan PUCKOBRUDEN förstör honom med alla galna jävla upptåg hon pysslar med! Inte en chans att hon kan vinna å då får hon pröjsa hela jippot oxå. Vi är många på din sida kompis, så kör över henne med kavalleriet nu! kramen//tina

2009-06-23 @ 18:28:38
Postat av: Sari

Men mina vänner hur kan ni begära att hon ska ta vuxenansvar när hon tror att hon fått en ny docka att leka me av mamma lr pappa.Om hon läser detta så hoppas jag hon kommer ihåg vad vi pratade om på natten till nyårsafton!!!!!

2009-06-25 @ 18:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0