...så skitsamma...

Eftertanke å nu? Ja d finns en framtid å en nutid. Tror man att man kan släta över d förgångna å att d förflutna inte har nåt värde, å inbillar sig att saker nog ordnar sig. Ja då e man inte bara blåögd utan faktiskt rent dum. Ett faktum i livet e att du kan inte göra nåt bra/dåligt utan att bli belönad/bestraffad för d nångång i livet. Karma, heter d. Alla får förr lr senare vad man förtjänar ingen idé att inbilla sig nåt annat.

Vet väl att detta även gäller mig men nu e d faktiskt så att jag har mig å mitt liv å ta hänsyn till. Jag har även andra nära å kära å ta hänsyn till så d blir nu som d blir. Vet ju att i min långsinthet så kommer jag en dag att få trampa till ordentligt, d e bara å  bida sin tid. För faktum e att somliga straffar gud omedelbart å andra får vänta på sitt.

Å försök å fatta att tar jag inte kontakt lr finns tillgänglig för kontakt så vill jag inte mer å detta gäller precis alla människor. Svarar jag inte när telen ringer så finns här inget å hämta. Jag har kontakt me dom människor jag jag e intresserad av att ha kontakt me även om d kan ta lite tid mellan gångerna med vissa, å andra som inte finns på mina sms- msn- lr vänlistor på t ex FB kommer jag att i framtiden inte att ha nån som helst kontakt med.

Så gör ett litet försök att känn sig träffad å ansträng sig inte så mycke för du har inte mer att hämta här, å då menar jag just d. Absolut inget mer!  Å går inte detta in innanför pannbenet så kommer ett mycke mer  målande inlägg här inom en vecka så lägg ner.

vihörs&störs


Kommentarer
Postat av: pia

Bort med allt som inte får dig att må bra!!!

2009-07-01 @ 11:06:57
Postat av: Emma

Så jag ska sluta att ringa och flåsa i luren jämt då?=)

2009-07-04 @ 20:06:33
URL: http://ems86.blogg.se/
Postat av: Ari

Jag svarar ju emma... så i hemlighet gillar jag ju d ;)

2009-07-05 @ 10:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0