...stadd vid kassa...

Å d e fan på tiden! Vilken öken den sista tiden har varit speciellt sista veckan. Men nu e väntan över. Ska bli gutt å skita imorrn när man har råd å köpa dasspapper igen ;). Nja, kanske inte riktigt så illa. Menar har ju vart lite tomt i skafferiet å då behövs ju inget skithuspapper heller haha. Nä, slutskojat nu, d häer e ingen jävla comedycentral utan ett allvarligt forum för... nja ok kanske inte allvarligt men... lite... äh skitsamma. Jag ska illshåppa järnet imorrn å detta om detta.

Har ju inte vart nåt vidare väder sista dagarna å d tar ju på humöret hos en sån värme&sol dyrkare som jag ;) haha. Ganska skönt ändå me lite svalka å regn tycker jag ,å me tanke på alla löneslavar som går i saltgruvorna å svettas så känns d säkert lättare å knega när luman inte bränner i 200 från en knallblå me kvicksilvret vibrerande på höga 20.

Har ju umgåtts lite idag. Vart uppe hos lilla mor å fikade te att på fm. Köpte me ett par illfärska wienerbröd me en klick mormorshosta i mitten, sketagoa va dom. Senare vart jag hos Amiren å hjälpte honom lite me å sätta upp den nyinköpta monsterplasman på väggen. D e en rolig jävel d. Snacka om att killen kan byta samtalsämne mitt i en mening utan varken förvarning lr bedövning :D:D:D. Visst man börjar bli lite van men ända så kommer d som en blixt från klar ibland, å jävla va d kan garvas. Vi vart å provade Nostalgias pizzor me, blev en batman me rå lök. Å jävlar anamma den smakade mumma, rekommenderas, å inte nog me d, dom asen har ju rättigheter me juh så dit kan man trilla å ta sig en kall nångång.

Har inte hänt så mö annat i em/ikväll har mest suttit här å glott ut i tomma intet å väntat på att dagen ska gå så jag kan gå å lägga mig så jag kan få tattarshåppa imorrn. Fan man e som ett litet barn den 23/12, vill bara gå å lägga sig så d blir morron fortare. Å nu slog kl 12 så nu ska jag gå in på banken å njuta mitt nya saldo en stund innan jag hoppar i bingen :D.

Säger bara *cachingngngngngng*.....

vihörs&störs

Kommentarer
Postat av: Sari

Livet e en FEST!!!!

2009-06-04 @ 10:50:27
Postat av: Lilla Mor

Ja fikat var gott. Trevlig stund.

2009-06-04 @ 20:49:13
Postat av: Sari

Men vilken dålig uppdatering!!!

2009-06-09 @ 15:00:40
Postat av: Marie-Louise

jaha nu har han så mycket pengar så han springer i affären hela tiden och inte har tid att skriva :)

2009-06-09 @ 15:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0