...å då va d klart...

Då blir d en vårdnadstvist då. Å d va ju precis vad jag gick å oroa mig för me facit i hand. Men folk måste gå sina egna vägar å så måste jag. Jag vet att detta kommer att äta upp mig ekonomiskt, själsligt å kroppsligt men som sagt Simon flyttar inte utan ett domstolsbeslut lr över min döda kropp! Har gett upp saker å ting alldeles för lätt i mitt liv men nu e d slut me d. Jag tänker slåss som en rabiat hund för min son, å om d inte sulle räcka så vet jag fan inte vad jag ska ta mig till men d får bli ett senare problem. Just nu tänker jag anstränga mig för Min å Simons skull.

PS. Negativa åsikter om att jag ska ge upp lr inte tvista om d mottas inte vänligt!

hoppasvihörs&störs

Kommentarer
Postat av: Adam

Keep up the good work, fight for what is right=)

2009-03-16 @ 17:53:52
URL: http://ryxile.blogg.se/
Postat av: Ari

Thanks for the vote of confidence :)

2009-03-16 @ 18:03:54
Postat av: Alltid ETT år yngre!!

Kämpa!! Står ett steg bakom dig alltid!!

2009-03-16 @ 18:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0