...a day off...

Ja igår hade jag en day off, fan va gutt d va. Visst va jag uppe tidigt å kollade F1 hos Mike men sen va d fan soffan för hela slanten. Inga promenader inget träningsstress inget nåt alls :D. Har ju haft Simon i helgen å vi har mest bara varit. Hälsat på hos folk lite å så men inget avancerat, å Simon har nog trivts å papps me för den delen;).

Har tagit lite lugnt me träning nåra dar nu å d har ju varit gutt men nu i eftermidda e d nog dax å dra igång igen. Blir svartbäcksmåla milen me stavar. Ja d e ju väder för'et, 10+ å sol;). Hur gutt e inte d. Smolket i bägarn idag e ju att d inte gick så bra för Di röe ida:(. Både Massa å Räikkönen bröt så d blev nollpott för dom:(, trist trist trist, men sässen e lång så d e nog ingen fara på taket än.

Händer ju lite saker här nu ;). Vilket e kul, ser fram emot en trevlig vår&sommar. Annars har d vart lugnt i helgen å inga större xtravaganser, ja föruton då att F1 äääääntligen dragit igång. Ja d blir nog många goa söndagar framåt ;), lr hur Mike.

Hä nu ska jag ta en kopp java me ***** å sen ska Simon åka hem å jag... ja som bekant så vankas d återigen en promenix...

vihörs&störs

Kommentarer
Postat av: Mike

Klart som fan att det blir många goa söndagar... Och en helt sjuk F1 vecka..

2009-03-30 @ 09:48:59
Postat av: Ari

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2009-03-30 @ 17:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0