...+ å soligt...

En otroligt skön morgon, men lite smolk i bägarn. Bävar för att jag håller på att bli sjuker :(. Hängig å lite ont i kroppen, kommer inte riktigt ur startblocken. Jaja kan ju bara va en sån morgon;). Ja händer inget drastiskt så får jag väl ligga å plöja senaste Heroes å Dexter :), funkar ju d me.

Känner ett lugn i kroppen som va längesen, inga måsten å ingen stress, skönt. E väl på G framåt antar jag. Känns som om jag släpper ganska mycke nu, sånt som jag hållt i ganska hårt senaste tiden. Ska ta tag i saker som jag har "dissat" lite, har lite dåligt samvete, men verkar som om en del har förståelse för d. Tackar för d :). I'll be in touch.

Blir lite besviken på en del människor ibland för att d ska va så svårt å va rak å ärlig, men en del har så svårt för d tydligen. Bestäm en sak å kör på d lr åtminstone backa på ett vis där du inte behöver dåliga genomskinliga lögner för jag ser rakt igenom dom fast jag kanske inte säger d till alla men d beror på att jag faktiskt inte bryr mig å tänker inte ta diskussion, bryr jag mig så säger jag till.

D e faktiskt ganska skönt å ha släppt garden som jag gjort. Å slippa re å ha åsikter om folk å ting som faktiskt inte rör mig i ryggen, så varför orerar jag här om d då? För att jag kan å vill :D! Dom som inte gillar d kan ta å stänga ner å göra nåt dom finner vettigt lr kul ;).

Jag tänker göra nåt vettigt å kul nu iallafall... tror nämligen d e dags för en liten tur i naturen;)... har varit lite si å så me d sista tidenmen man kan inte alltid ligga på topp;)...

hävv ö najs wann

vihörs&störs


Kommentarer
Postat av: Alltid ETT år yngre!!

Vad gnälligt folk d finns. Skriv på du. D behöver väl inte läsa om d e jobbigt.

2009-03-19 @ 16:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0