...d drar...

Ja d e utegångssug. Bodegan lockar lite ;). Svårt å få sällskap dit så d blir väl att jag drar in själv. Jafan man e ju emmabodapöjk så nåra känningar lär man väl springa på. Har varit en kalasdag idag å d känns fel å lägga den till handlingarna. Måste ba fråga mina parolers om lov haha. Ja annars får jag val gå AWOL :D. För ikväll ska d svingas lurviga its long overdue. Ska ragga lite folk här nu en liten stund så får vi se om d blir allena lr i sällskap, either way Im going.

Har varit en suverän dag i dag, runt 10+ å strålande sol och en monsterrunda i svartbäcksmåla. Först traska upp dit via hanemåla sen milrundan (ja inte riktigt hela) å sen via Puke hem. Satt här å tog en java me Pelle å när han åkt så la jag mig i soffan med öppen balkongdörr å solgass rakt på mig å lyssnade på goa Elvisbitar :D, blir fan inte bättre än så;). Ja Emma kom å ylade utanför balkongdörren å störde min skönhetssömn ;), närå ingen fara alls va ju nästan färdigvilad.

Häpp har inget mer vettigt å plita ner, som om jag nånsin har d?, men nu ännu mindre å för den delen ska jag börja bege mej till supermetropolen Eboda;). Ja blir nog kul, kommer säkert en rapport här me... men 'ntil then... dont bark up the wrong tree...

hörs&sötrsiv

Kommentarer
Postat av: Jess

Dit kommer du ju iaf ;D

2009-03-21 @ 20:36:56
URL: http://surrounded.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0