...frrrreda å 12+ i solen :D...

Ja precis så underskönt väder e d. Å då e d svårt å va på dåligt humör. Fick en härlig dos tröttgrinigt fruntimmer som javasällskap imorse me;) HÄHÄ... men livet ler mot en känns d som. Men nu till den stora frågan, Vad göra idag? Har ingen aning men vill göra nåt juh, ja hela helgen känns taskigt planerad. D enda man vet e att d e lite poker inplanerat men ja e inte ens sugen :S. Jajaja, kommer nog på nåt. Tänker fan inte sitta här en helg till å bara glo, har gjort d tillräckligt, ja d har varit jävligt skönt men nu rycker d i... hmm... dansbenet ?;)... haha. Läs inte in nåt jag inte skriver:D.

Har vart på gymmet me Emma ida. Tog emot lite därnere, JAAA PÅ GYMMET!!, hade inte riktigt gnistan idag heller. Känns som jag har tappat gajsten lite för aerobisc träning... hmm... inte bra... får ta tag i d där nästa vecka igen, men d blir väl så i omgångar kanske vavetjagvavetjagkanskedusomemöördarn *FLUMMUMLAR*.

Får väl se om d blir nån lgh försäljning ida, verkar va döfött. Nissen som ska/skulle komma idag e som bortblåst från jordens yta å inte har jag fått nån info från honom heller *skakar sakta på huvet*, han skulle skickat mail i tisdags men d va tydligen för svårt, jaja bor väl kvar här i min lilla kvart då trivs ganska bra här :).

Nästa punkt på agendan e ju näringsintaget. E ju hungrig som en sabeltandad bäver på kalfjället, så jag får väl göra som en sån då å äta vassom finns att tillgå *TRÅÅÅÅK*. Hä e ju freda å då e d bara å ta sig till Gerds å där bjuds d Helstekt svensk biffstek m. lök, råstekt potatis o. skysås *JAMMIII* ja d låter så ;).

D va va jag mäktade me nu, kommer säkert tebax idag å har en massa åsikter om saker å ting;)... 'ntil then... dont pick ur nose in public...

vihörs&störs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0