...min musa...

Ja fan min musa e borta. Känns fan inte som jag har nåt att plita ner. D e tomt, omt, mt,t (ja d va ett eko)... lr e väl bara att jag e rastlös. Skulle fått besök här men nope, ja e nog fan lite farlig ;). Får väl tona ner Big Daddy stilen å va lite mindre street, WORD! *FIST*.Närå, vet fan inte va man ska hitt på. Sitter här å har hur trist som helst, nää jag vet man har inte roligare än man gör sig... skit ner dej! Ja e gnällig nu, passar inte skon? DRA! Har bara en liten off dag, fast ändå inte. I d stora hela har d vart gutt, ja bortset från skitvädret. T.O.M jag gnäller på vädret då e nog våren sen;). Har ju faktiskt inte gjort så mycke ida utan mest chillat å vart hemma. Jo ja va ju en sväng hos Emma på dan å tog en java å snackade goja;).

Ja va bjuder kvällen på? Harry Potter å nåra kokta me brö. Ja fan ska man annars göra? D e fan iskallt ute, så jag har fan ingen lust å gå utanför dörren. Jaja, ska lägga mej under min babyblåa :D filt å se vad unge herr Potter bjuder på för äventyr ida som ida som ida. Kanske e d nån som finner i sitt hjärta att störa en liten stund hehe, ja den som lever får se...

&vihörenstör


Kommentarer
Postat av: Jess

Jag känner alltid för att störa. Men då får du bjuda hem mig först =P

2009-03-24 @ 19:53:11
URL: http://surrounded.blogg.se/
Postat av: Alltid ETT år yngre!!

Men e du gammal o glömsk lr?? Du skulle ju ringa mig ikväll....

2009-03-24 @ 20:11:08
Postat av: Anonym

Du kan få komma hit o umgås :D

2009-03-24 @ 20:59:50
Postat av: Andréa

Du kan få komma hit o störa :D

2009-03-24 @ 21:01:07
Postat av: Andréa

Ja mitt namn försvann, det var jag som skrev kommentaren häröver ^^

2009-03-24 @ 21:01:56
Postat av: Mike

jag e trött och ska sova men hälsa potter från mig..... och ta ett kilo mjöl...DÅÅ Fåår Duuu.....

2009-03-24 @ 21:37:07
Postat av: Ari

döskalle, vindflöjel å efterbörd haha

2009-03-24 @ 22:18:49
Postat av: Ari

Visst ifan... d glömde jag... ringer imorrn lsy... hehe

2009-03-24 @ 23:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0