...new age dawning...

Ja idag e första dan på resten av mitt liv. Känns konstigt. Nånting saknas, men d saknas pga av att jag gjort ett val. Ja d går nog över men så känslokall e jag inte att d känns bra för d gör d inte. Idag ska jag ta tag i saker som kommer å ändra mycke, till d bättre hoppas jag. Ja d blir inte till d bättre för alla men för mig å nån lr nåra till. Men d finns alltid förlorare å just nu känner jag mig som en av dom. Måste ändå göra d som måste göras hur tufft d än känns för d e för min å min sons skull jag gör d. Varför känns d då att jag har dragit den största nitlotten som finns? Känns konstigt nervöst å oroligt, menmen vem fan har sagt att man ska må bra. Av erfarenhet så har jag lärt att livet e inte till för att traska omkring å må bra, känns lite som att ju mer man lider å far illa desto mer skit läggs på en. Jaja inte gnälla för mycke finns dom dom har d värre, Like I give a .......

E så jävla trött på enkelspåriga imbecilla människor som tror att deras agerande e för andras bästa. Varför inte bara erkänna att men e egoist ibland, e inte olagligt kanske omoraliskt men inte olagligt. E inte alls fel å tänka på sig själv ibland men d som retar mig e att d inte kan erkännas. Jag e egoist. Jag tänker kämpa om Simon för MIN skull, ja inte bara men mycke. Jag tror att han får d bättre hos mig å då tänker jag vara ego. Ja varför skull han fara illa hos mig finns ju inga rimligheter till d. Vi får väl se hur d hela slutar...

Nu ska jag muskla upp en massa energi å börja re i saker så d händer nåt... tror att d kan lägga sig å så skiter man i d tills slut om man inte aktivt kör på nu. För d e nog en massa å ta hand om ja vi får se va farbror advokat säger om d.

vihörs&störs

Kommentarer
Postat av: Alltid ETT år yngre!!

Kämpa o vi hjälper dig!!!

2009-03-17 @ 14:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0