...rollover...

Ja då har jag ännu en gång gett med mig, men inte utan villkor. Å dom villkoren ska hållas men ändå försöktes d att ändra på saker å ting, jaja try that. För nu har jag förstenat mitt sinne å hjärta, å villkoren efterlevs punktligt ä jag kan ge efter om d gagnar mig å Simon i annat fall NEJ!.

Ja nu e d ju inte klart me saker än. D finns ju massor av tid till att ändra sig *duh*, så vi får väl se hur de här slutar för jag har på känn att cirkusen har inte börjat än, men jag har gett vad jag kan ge har i princip bara min kropp å min själ kvar. För d e så att man tar sina beslut å lever me koncekvenserna oavsett hur dom ser ut, man kan inte ändra spelreglerna allt eftersom, d funkar inte så. JAG FUNKAR INTE SÅ! Å nu har jag lagt mig ännu en gång å d får jag leva me å piska mig till dödagar men d va fan sista gången.

Mina barn e d viktigaste i mitt liv å för deras skull kan jag lida men inte för en massa obeslutsamma människor. Å e d nån som försöker nånting dumt med mig den kommande tiden så e d en bra ide å ta på sig massor me skydd för jag e inte i nån kompromisszone nu.

Så fr o m nu e d 'vry man for himself. Å ja allasom tvivlat jag hade inte släppt henne tidigare, men nu har jag d. At fucking last, å va mycke lättare d e å släppa taget när man tycker riktigt illa om en människa, sry but thats the way I feel. D e bara synd att saker inte kunde slutat annorlunda men som vanligt, shit happens. Men faaan va skönt d ska bli å slippa telefonsamtal jämt å ständigt å höra, kan du this å kan du that, visst kommer å kännas konstigt att inte kunna träffa honom när jag vill but life sux and then we die.

För e d nåt jag har lärt mig under sista tiden så e d att d finns fan inte många människor man kan lita på, nu har jag turen att ha nåra av dom omkring mig men jag kommer i framtiden vara väldigt skeptisk till folk innan dom bevisat vad dom går för.

Nää d ska fan va snäll å trevlig mot folk för man får bara fan för d... nää så ska jag inte säga men just nu känns d så... får väl ta en monsterrunda frammåt aftonen om inget annat hjälper... för d brukar göra susen...

vihörs&störs

PS. Vetifan om jag inte ska ändå....

Kommentarer
Postat av: Bigsis

ARI!!! D som betyder något är som du säger dina barn, men framförallt du själv!!! Var självisk för en gång skull.Ibland måste man vara d och d handlar ju faktiskt om en viktig livslång relation mellan dig och en liten msk:a som inte har någon talan än. Men han kommer att få d en vacker dag! Kram



2009-03-16 @ 21:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0