...turn of events...

Vi har haft våra duster å fajter jag å Tess, men för första gången känns d som vi e på jämlik nivå. Nån som har en uns aning om hur d känns? Kan tala om att d känns jävligt gutt. Varför har ingen talat om d för mig innan att saker går att lösa på en saklig å vänskaplig nivå ;)? Jaa man e trög å författar ihop värstascenarier innan man ens har tagit tag i saker "men d finns en lösning på allt naturligtvis" *sjunger*. Å d e bara att inse att trots att vi inte e tillsammans så e hon ganska viktig för mig. Inte romantiskt lt nåt annat utan bara som vän, för när allt kommer omkring så känner jag henne jävligt väl å vice versa. Hoppas att d kan hålla i sig å hoppas att alla kan acceptera detta faktum för om inte för nån annans så för min skull. För d känns skönt å få va me å påverka saker å ting :).

Känns lite konstigt å inte ha nåt som gnager lr retar en lite sådär i bakhuvet, menmen man kan inte få allt. HAHA. Jaja jag möter säkert nån under promenaden idag som jag kan reta mig på bara så där lite lagom :D. Närå, jokes aside. Its a very sunny day in Nybban.

Hä nu vankas d... ja vadå? promenad? HÄDDU! GOTCHA!... nä d vankas en stund i kärring grillen ;)...

Ha en wonderful day ävriwan...

vihörs&störs 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0