...ya it's a datenite...

Så ligger d till. Ikväll e d date som gäller, ha ha ha. Date? OMG! vilken stämpel, jaja. Besök får jag ikväll i vilket fall, å jag ser fram emot detta ska ju bli förträffligt kul. Hmm, kan jag ju inte veta förrän efteråt. Men d känns iallafall som att jag e p G framåt, jag vet ju me mej att jag e lite kall å distanserad ibland men d beror ju mest på att jag inte vill bli sårad, har jag hört ;). Jafan kan nog ligga nåt i d, men mycke beror på att jag faktiskt trivs väldigt bra me å va ensam...hmmm... inte ensam, själv e ett bättre ord. För ensam vill nog fan ingen va, å d vore korkat å, ja på gränsen till oförlåtligt av mig att bara traska vidare utan ett ord för hur ofta träffar man egentligen människor man faktiskt trivs me. Visst kan d va så att detta leder till nåt mer än bara vänskap men å andra sidan gör d inte d så e inte nya vänner nåt man ska förkasta för ingen kan ha för många vänner. Vänskapen e å andra sidan ingen enkelriktad väg, krävs faktiskt en del för att d ska fungera, så en sak e helt säker jag skulle aldrig dumpa en kompis om en ny förälskelse skulle ha problem me d. För fruntimmer går d 13 på dussinet men riktiga vänner har man bara så många, iallafall jag, om någon annan har d så gott ställt i sin vänskapskrets att dom kan bete sig hursomhelst så har jag bara en sak att säga; -Congrats u lycky bastard;), d e inte många förunnat.

Steg upp hyffsat tidigt idag å väckte Ted. Bar sig inte bättre än att han fick en smak på farfars morgonrunda men jag tycker han fixade d med den äran;), ja d bar sej fan inte bättre än att vi gick förbi simhallen å han krafsade ner sitt bomärke å vips så vart han fullfjädrad medlem i gym snäckan hähä. Så imorrn e d dags för d lilla livet ;) å återta ett steg in i välmåendets å magrutornas sköna värld haha.

Men nu ligger ju landet lite illa för en annan. Har ju nämligen fått en begynnande halsont å förkylning å d känns inte helt bra. Har ju inte bett om'et så d blir fan inget me d, blir te å hugga sig ett par koppar te framåt aftonen å tänka happy happy thoughts till fan avlöser en å hoppas på att d räcker. För beach 09 kommer ju rusande som ett övergivet lokomotiv utan destination, å vips så står man där me sitt enpack islutet på juni :D.

Hä nu har jag inte tid å sitta här å svamla massa dynga, ska ju sätta igång å feja lite för d annalkande besöket *fnizz*... d jävliga e ju att d inte vankas nån promenad ikväll, ja jag får väl dra me henne på en runda i bushen hahaha.....

vöshös&stirr

Kommentarer
Postat av: Jess

Jag blir så glad för det går bra för dig =)

2009-03-31 @ 17:12:36
URL: http://surrounded.blogg.se/
Postat av: Andréa

Ha så kul på din dejt ;)

2009-03-31 @ 18:55:36
Postat av: Alltid ETT år yngre!!

Sådär ja nu var han igång!!!

2009-03-31 @ 20:24:48
Postat av: tina

Härligt jobbat! hoppas du hade kul med dejten! kramen.

2009-04-01 @ 08:05:28
Postat av: Ari

Jodå, d va trevligt som attans;). E nog inte helt dumt d där me däjting;)

2009-04-01 @ 12:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0