...1 steg fram 2 bak...

Har en lite konstig feeling. Känns som trots alla mina framsteg så har jag gått tebax lite. Jag tänker på mitt humör å på min grinighet ibland. Känns som "monstret" e på G ut. Inge bra Ari. Kom på mig själv häromdan å bli skitilsk för en småsak, tänker inte gå in på't men d va lite trist ja tom lite jobbigt. Börjar bli lite för mycke principer igen. Ja helt enkelt för mycke TRAMS! Ok att jag kanske har lite för mö på tallriken just nu, saker som jag kanske inte kan styra över själv men så illa e d ju igentligen inte. Finns alltid nån jävel som har'et värre, klen tröst kanske men man tager vad man haver som hon sa Kajsa Varg. I vilket fall som helst så tar jag gärna emot lite kritik från folk omkring mig om d e nån sanning i d jag känner.

Så nu får d va slutgnällt för den här gången. Ska me Amir till kalmar strax å kika på en tv lr nåt....

vihörs&störs

Kommentarer
Postat av: Mike

Jag har nog gnällt mer än jag ska på dig...;)

2009-05-13 @ 16:33:37
Postat av: Ari

nä tror jag inte.. kan nog behöva d ibland ;)

2009-05-14 @ 02:42:24
URL: http://arinittonhundrasjuttio.blogg.se/
Postat av: Mike

Men du blir ju bara ledsen i ögat...:)

2009-05-14 @ 07:35:38
Postat av: Sari

Jag säger Kay Pollak.

2009-05-14 @ 17:50:21
Postat av: Emma

Tygla dina monster gubbe o kom ut ur din bubbla=) Ingen fart alls på dig förra veckan, såg dig knappt.Nästa vecka lär jag vara halvdöd, ska vara på jobbet 5,40 varje morgon o som du vet så är det en bit att åka..Fi fan..Om man kunde vinna några mille o bara ägna sig åt resor,umgås med folk, öppna ett litet hunddagis o bara leva gott.Drömma går ju..

2009-05-16 @ 19:59:23
URL: http://ems86.blogg.se/
Postat av: Ari

mmm... vart ju lite off nu nåra dar... men ska bli bättring där ;)....

2009-05-17 @ 22:27:37
URL: http://arinittonhundrasjuttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0